دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۵:۳۲
دسته بندی: بین الملل
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵

امام جمعه خرمشهر: انتخابات آمریکا رسوایی بسیار بزرگ بود

به گزارش فرهنگ سار حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور در آیین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه در مسجدجامع خرمشهر اظهار داشت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری این انتخابات روشن‌ترین حکایت از زبان آمریکا بوده و این یک رسوایی به تمام معنا است. وی افزود: رای آوردن  نماینده جمهوری خواه و یا دمکرات برای ما فرقی […]



به گزارش فرهنگ سار حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور در آیین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه در مسجدجامع خرمشهر اظهار داشت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری این انتخابات روشن‌ترین حکایت از زبان آمریکا بوده و این یک رسوایی به تمام معنا است.

وی افزود: رای آوردن  نماینده جمهوری خواه و یا دمکرات برای ما فرقی نمی‌کند هر دو حزب یکی هستند و سیاست راهبردی آمریکا سیاست اسکتباری است و اینها بر اساس این سیاست حرکت می‌کنند و اموال ملت ها را به یغما می برند.

امام جمعه خرمشهر ادامه داد: اما ما از رفتن ترامپ خوشحال می‌شویم و از اینکه این فرد به دست ملت خود خوار و ذلیل شود و با دست خالی از میدان رفته خرسندیم و قطعا ملت ما شهادت سردار دلیر را فراموش نخواهند کرد.

وی در بخش دیگری به سفر رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس به جزیره مینو اشاره کرد و گفت: آنچه در این سفرها مهم است نتیجه  اند است.

حجت‌الاسلام عادل‌پور افزود: در خصوص طرح آبیاری و زهکشی خرمشهر با مشکلات عدیده ای مواجه هستیم و نواقصی در اجرای این طرح‌ها وجود دارد و این بایستی حل شود.

وی اظهار داشت: در واگذاری زمین های کشاورزی پس از تکمیل طرح آبیاری زهکشی در برخی از مناطق روستایی نظیر شلمچه و جزیره مینو مسایل حقوقی پیش آمده و مسئولان باید نسبت به رفع این مسایل تلاش کنند.

امام جمعه خرمشهر توزیع نهاده‌های کشاورزی را  از دیگر مشکلات کشاورزان بیان کرد و گفت: شهرستان خرمشهر با کمبود  نهاده‌های کشاورز مواجه است.

حجت‌الاسلام عادل‌پورافزود: دولت برای خرید خرما بودجه ملی تخصیص داده اما متاسفانه خرید خرما در این شهرستان نزدیک به صفر بوده این درحالی است که هویت شهرستان خرمشهر به نخل خرمای آن است.

وی احیای نخیلات در شهرستان خرمشهر را ضروری دانست و گفت: احیای نخیلات باید هم در بودجه سال آینده دیده شود و هم مجلس توجه ویژه نسبت به نخلستان های این شهر داشته باشد.

امام جمعه خرمشهر به اشتغال جوانان در این شهر اشاره کرد و گفت: یکی از حقوق مسلم مردم بومی خرمشهر این است که بتوانند از فرصت های ایجاد شده در این شهرستان استفاده کنند.

حجت‌الاسلام عادل‌پور گفت: در برنامه ششم توسعه حق قانونی فرصت های شغلی به بومیان داده شود.

وی گفت: مجلس شورای اسلامی فقط قانون گذاری نیست بلکه باید نظارت بر حسن اجرای قوانین داشته باشد متاسفانه در سال های اخیر نظارت بر عملکرد مسئولان کم بوده است.

حجت‌الاسلام عادل‌پور همچنین گفت: استقرار گمرک  در مبادی ورودی  خرمشهر پس از ۱۶ سال محقق شد و لازم است از مدیر عامل منطقه آزاد اروند و معاون سرمایه گذاری قدردانی  کنم و این موضوع یک گام بزرگی برای استفاده از ظرفیت منطقه آزاد است.

حجت‌الاسلام عادل‌پور از آبگرفتگی خیابان های شهرستان خرمشهر در باران اخیر گفت: اصل مشکل شهرستان خرمشهر در دفع آبهای سطحی و شبکه فاضلاب است بنا بر این مسئولان ذیربط نسبت به احداث شبکه دفع آبهای سطحی و اصلاح شبکه فاضلاب چاره اندیشی کنند.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

19 − یازده =