یکشنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۶:۰۴
دسته بندی: فناوری
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۲:۰۷

اسلامی: مرکز فناوری و نوآوری رسا آغاز به کار کرد

به گزارش روز دوشنبه فرهنگ سار، محمد اسلامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: مرکز نوآوری رسا با برنامه‌ریزی انجام شده و همچنین اهداف ترسیم شده درصدد شتاب‌دهی به تحقیقات و عملیاتی‌سازی پژوهش‌های دانشجویان و متخصصان علوم و فناوری هسته‌ای است. رییس سازمان انرژی اتمی افزود:  توجه به کاربرد پرتوها در صنایع غذایی و کشاورزی، […]



به گزارش روز دوشنبه فرهنگ سار، محمد اسلامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: مرکز نوآوری رسا با برنامه‌ریزی انجام شده و همچنین اهداف ترسیم شده درصدد شتاب‌دهی به تحقیقات و عملیاتی‌سازی پژوهش‌های دانشجویان و متخصصان علوم و فناوری هسته‌ای است.

رییس سازمان انرژی اتمی افزود:  توجه به کاربرد پرتوها در صنایع غذایی و کشاورزی، تولید رادیودارو، پرتودرمانی و توسعه نیروگاه‌ها در اولویت پژوهشی و تبدیل ایده به محصول این مرکز قرار دارند.

وی تاکید کرد: به یاری خداوند در این مرکز همکاری موثری با بخش خصوصی خواهیم داشت و فضایی علمی – پژوهشی را برای فارغ‌التحصیلان علوم و فناوری هسته‌ای فراهم می‌نماییم تا این عزیزان و سرمایه‌های کشور بتوانند با سازمان انرژی اتمی و پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای ارتباط تنگاتنگی داشته باشند.

رییس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: امیدوارم این مرکز با همکاری جامعه دانشگاهی، نخبگان، پژوهشگران و همچنین اکوسیستم نوآوری کشور گامی موثر در جهت تجاری‌سازی طرح های علمی پژوهشگران و بهره مندی جامعه از کاربردهای انرژی صلح آمیز هسته‌ای بردارد.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

بیست + 19 =