یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۷:۴۶
دسته بندی: فناوری
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶

علاقمندان به مسابقه ملی تحلیل داده‌های fNIRS تا ۲۱ اسفند ماه ثبت‌نام کنند

به گزارش گروه علم و آموزش فرهنگ سار، این مسابقه به همت آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز برگزار می شود. ثبت‌نام برای شرکت در این مسابقه از ۲۵ بهمن آغاز شده و تا ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۰ ادامه دارد. شرکت برای تمامی محققان در این مسابقه آزاد است. این رویداد با هدف آشنایی محققان با تکنولوژی طیف‌نگاری مادون‌قرمز […]



به گزارش گروه علم و آموزش فرهنگ سار، این مسابقه به همت آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز برگزار می شود. ثبت‌نام برای شرکت در این مسابقه از ۲۵ بهمن آغاز شده و تا ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۰ ادامه دارد. شرکت برای تمامی محققان در این مسابقه آزاد است.

این رویداد با هدف آشنایی محققان با تکنولوژی طیف‌نگاری مادون‌قرمز نزدیک در سیستم واسط مغز و رایانه، مشارکت، همکاری و هم‌افزایی بین‌رشته‌ای، تلفیق تجربه‌های با ارزش افراد خبره‌ برای کاربردی کردن سیستم واسط مغز و رایانه و افزایش سرعت، ارتقای کیفیت زندگی بیماران دارای اختلالات حرکتی در دو مرحله حضوری و غیرحضوری اجرا می‌شود.

در مرحله اول داده‌هایی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت که موظف‌ هستند بر اساس شیوه‌نامه عمل و نتایج را ارسال کنند و در نهایت تیم‌های برگزیده به مرحله حضوری راه خواهند یافت.  

اهدای جوایز این رویداد در ششمین سمپوزیوم تازه‌های نقشه‌برداری مغز ایران تیرماه ۱۴۰۱ انجام می شود.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

10 − سه =