پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۵:۳۷:۱۳
دسته بندی: بین الملل
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶

یک رسانه عراقی ویدیویی از لحظه حضورسردار سلیمانی تا شهادت را منتشر کرد

به گزارش فرهنگ سار، ویدئوی «شبکه الاعلام المقاوم» که با زیرنویس عربی منتشر شده، لحظات بعد از به زمین نشستن هواپیمای حامل سردار سلیمانی و عزیمت خودروها به سمت هواپیما برای استقبال از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و نیز سوار شدن به خودروها را نشان می دهد. بخش دیگری از این ویدئو شهیدان «حسن […]



به گزارش فرهنگ سار، ویدئوی «شبکه الاعلام المقاوم» که با زیرنویس عربی منتشر شده، لحظات بعد از به زمین نشستن هواپیمای حامل سردار سلیمانی و عزیمت خودروها به سمت هواپیما برای استقبال از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و نیز سوار شدن به خودروها را نشان می دهد.

بخش دیگری از این ویدئو شهیدان «حسن مقاومه»‌ و «محمد الشیبانی» را در سالن فرودگاه بغداد نشان می دهد که برای استقبال رفته بودند.

این فایل ویدئوی سپس صحنه خروج خودروهای حامل سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق از فرودگاه و لحظه شهادت آنها را نشان می دهد.

 سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا و با شلیک از پهپادهای ارتش این کشور، به شهادت رسیدند.

در پیامد این اقدام تروریستی کاخ سفید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه چندین فروند موشک بالستیک را به سمت پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در استان «الانبار» عراق شلیک کرد.

در پی این موشک باران، پنتاگون در چندین مرحله و به صورت تدریجی اعلام کرد که تعداد ۱۱۰ نفر از نیروهای آمریکایی حاضر در پایگاه عین الاسد دچار آسیب مغزی شده و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

این جنایت پلید آمریکا علیه فرماندهان شهید سلیمانی و المهندس باعث شد که نمایندگان منتخب مردم عراق در پارلمان این کشور مصوبه اخراج نیروهای بیگانه از کشورشان را تصویب کنند تا مرحله دیگری از مبارزه مردم عراق علیه اشغالگری آمریکا آغاز شود.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

20 − 4 =