پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۲:۳۷:۵۸
دسته بندی: بین الملل
تاریخ انتشار: ۰۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۲:۲۲

نصرالله: آمریکا استخوان کودکان یمنی را خرد می‌کند؛ اما کسی حق محکومیتش را ندارد

به گزارش فرهنگ سار به نقل از رادیو نور لبنان، دبیر کل حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود در شب سوم ماه محرم الحرام اظهار کرد: آمریکا و کشورهای غربی و برخی کشورهای عربی در امور داخلی منطقه دخالت کردند و بلکه بدتر از آن جنگ به راه انداختند؛ مانند جنگ علیه یمن و زمانی که محاصره و […]



به گزارش فرهنگ سار به نقل از رادیو نور لبنان، دبیر کل حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود در شب سوم ماه محرم الحرام اظهار کرد: آمریکا و کشورهای غربی و برخی کشورهای عربی در امور داخلی منطقه دخالت کردند و بلکه بدتر از آن جنگ به راه انداختند؛ مانند جنگ علیه یمن و زمانی که محاصره و جنگ یمن را محکوم می کنی، آن را دخالت در امور منطقه به حساب می آورند؛ گویی که شما نباید این کار را می‌کردی؛ آن‌ها استخوان کودکان را خرد می‌کنند؛ اما ما نباید از مصیبت‌ها و رنج‌های آن‌ها صحبت کنیم.

نصرالله افزود: هیأت های خارجی به لبنان می آیند و در امور لبنان دخالت می کنند به عراق می آیند و ارتش ها و نیروهایشان را می آورند. چرا شما این حق را دارید که در امور کشورها مداخله کرده و جنگ به راه بیاندازید؛ اما ما و غیر ما این حق را ندارد که دست کمک به کشورهایی که به آنها تجاوز شده دراز کنیم؟

دبیرکل حزب الله اضافه کرد: آن ها از حزب الله می خواهند که در امور منطقه دخالت نکند؛ اما همه این کشورها با پول و سرویس‌های اطلاعاتی خود در امور لبنان دخالت می کنند.

وی گفت: ما دفاع از کشور و ملت خود را هنگامی که مورد تعدی قرار گیرند، وظیفه خود می‌دانیم.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

دوازده − 6 =