شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۹:۰۰
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۵:۴۹

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد درگذشت خبرنگار فرهنگ سار را تسلیت گفت

به گزارش بامداد جمعه فرهنگ سار، در متن پیام تسلیت معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آمده است: خبر درگذشت زنده‌یاد داریوش غفاری، همکار توانمند و فرهیخته‌مان در مجموعه خبرگزاری جمهوری اسلامی، موجب تالم بسیار شد. اینجانب ضایعه درگذشت این خبرنگار پرتلاش و دغدغه‌مند را به خانواده بزرگ فرهنگ سار و […]



به گزارش بامداد جمعه فرهنگ سار، در متن پیام تسلیت معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آمده است: خبر درگذشت زنده‌یاد داریوش غفاری، همکار توانمند و فرهیخته‌مان در مجموعه خبرگزاری جمهوری اسلامی، موجب تالم بسیار شد.

اینجانب ضایعه درگذشت این خبرنگار پرتلاش و دغدغه‌مند را به خانواده بزرگ فرهنگ سار و جامعه رسانه‌ای کشور تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران الهی و برای خانواده و بازماندگان او، صبر و اجر مسالت دارم.

به گزارش فرهنگ سار،‌ داریوش غفاری خبرنگار با سابقه فرهنگ سار صبح امروز درگذشت، غفاری سالهای متمادی در حوزه های مختلف خبری از جمله خبرنگار حوزه مجلس و دولت، دبیر گروه سیاسی، رییس دفتر فرهنگ سار در کوالالامپور (مالزی) و ریاست مراکز فرهنگ سار در استان‌های قم و البرز و دفتر نوشهر در غرب مازندران فعالیت کرده بود. او همچنین از رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس بود.

داریوش غفاری با وجود ابتلا به یک بیماری سخت از سال گذشته، تا آخرین روزها به صورت جدی و متعهدانه به فعالیت حرفه ای  خویش ادامه می داد.

او که متولد آذرماه ۱۳۵۰ و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی بود، پیش از آنکه ۵۰ سالگی اش را در میان خانواده و همکارانش جشن بگیرد، در بیمارستان شریعتی تهران دعوت حق را لبیک گفت و روحش از این دنیای فانی پر کشید.

پیکر مرحوم غفاری قرار است ساعت ۱۰ صبح امروز جمعه هجدهم تیرماه در قطعه نام آوران بهشت زهرا به خاک سپرده شود.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

2 × 1 =