سه شنبه, ۸ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۶:۵۸:۳۴
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹

مرگ گاهی «ریحان» می‌چیند… سپاس که همراهمان بودید

گویا سرشت این شغل با غافلگیری و فداکاری همراه است. آنها که می‌­رفتند تا با مخابره گزارشی از احیای دریاچه ارومیه، احیاگر امید و نشاط و سرزندگی در جامعه باشند، خود داغی شدند بر دل خانواده ها و جامعه رسانه‌­ای کشور. شاید، تقدیر این بود که مهشاد کریمی با ریحانه یاسینی از ایسنا و فرهنگ […]



گویا سرشت این شغل با غافلگیری و فداکاری همراه است. آنها که می‌­رفتند تا با مخابره گزارشی از احیای دریاچه ارومیه، احیاگر امید و نشاط و سرزندگی در جامعه باشند، خود داغی شدند بر دل خانواده ها و جامعه رسانه‌­ای کشور. شاید، تقدیر این بود که مهشاد کریمی با ریحانه یاسینی از ایسنا و فرهنگ سار همسفر ابدیت باشند اما هر دو داغ سنگینی بر دلمان نهادند.

اگرچه این مصیبت، فراموش شدنی نیست اما اعتراف باید کرد که همراهی و همدلی اقشار مختلف مردم، مسئولان، روزنامه نگاران و اصحاب رسانه، تسلای دل ما و خانواده‌­های «ریحانه سادات» و «مهشاد» در این سانحه جانگداز بود.

ما در برابر این بزرگ منشی، ابراز احساسات صمیمانه و همدردی و همراهی شما عزیزان، سر تعظیم فرود می ­آوریم و با شایسته‌ترین و عالی‌ترین واژگان لطف، مهربانی و معرفت همگی را می­ ستاییم؛ عزیزانی که در این روزهای سخت و جانکاه و لحظه­‌های تلخ و دشوار با پیام­‌های دلگرم کننده خویش، تسلی‌بخش بازماندگان و همچنین، همکاران ما بودید و با انتشار مطلب، حضور در مراسم، ارسال پیام و طرق گوناگون، یاد و خاطره ریحانه سادات یاسینی را گرامی داشتید و برای شادی روح خبرنگار فقید فرهنگ سار، آرزوی رحمت و مغفرت کردید.

بدینوسیله از عنایت و حُسن توجه تمامی سروران عزیز، به ویژه جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری، حضرت آیت الله رئیسی رییس جمهوری منتخب و رییس محترم قوه قضاییه، جناب آقای دکتر قالیباف رییس محترم قوه مقننه، ائمه محترم جمعه، معاون اول محترم رییس جمهوری، رییس محترم دفتر رییس جمهوری، سخنگوی محترم دولت، معاونان محترم رییس جمهوری، وزرای محترم، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، استانداران و فرمانداران محترم، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سخنگوی محترم وزارت امور خارجه، اعضای شورای شهر و شهرداری تهران، دفتر سازمان ملل در تهران، نماینده محترم جنبش حماس در تهران، معاون ارتباطات و اطلاع ­رسانی دفتر رئیس جمهوری، تشکل‌های مختلف صنفی، فرهنگی و ورزشی، مدیران مسئول رسانه ­ها، اهالی سینما، تلویزیون، و تمامی همکاران عزیز و جامعه فرهیخته فرهنگ، هنر و رسانه کشور که با ابراز همدردی و ارسال پیام تسلیت این عزیز سفرکرده ما را سرشار از لطف و محبت خویش کردند، از صمیم قلب تقدیر و تشکر می­ نمایم و برای همگان از خداوند رحمان، سلامتی، طول عمر و عاقبت به‌خیری در سایه توجهات امام عصر(عج) مسئلت دارم.

با احترام و اندوه

مرگ گاهی ریحان می‌چیند

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

2 × 1 =