دوشنبه, ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۱۳:۲۸
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۳:۰۹

مراسم قرعه‌کشی برنامه‌های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری برگزار شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی فرهنگ سار، در این مراسم رئیس ، معاونان معاونت های سیاسی، امور استان‌ها و رئیس حوزه ریاست سازمان صداوسیما، محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور، سید اسماعیل موسوی دبیر ستاد انتخابات کشور، محمدجواد مهری نماینده شورای نگهبان قانون اساسی، سید احسان قاضی زاده‌هاشمی عضو شورای نظارت بر صداوسیما و نمایندگان نامزدهای احراز صلاحیت شده […]



به گزارش خبرنگار فرهنگی فرهنگ سار، در این مراسم رئیس ، معاونان معاونت های سیاسی، امور استان‌ها و رئیس حوزه ریاست سازمان صداوسیما، محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور، سید اسماعیل موسوی دبیر ستاد انتخابات کشور، محمدجواد مهری نماینده شورای نگهبان قانون اساسی، سید احسان قاضی زاده‌هاشمی عضو شورای نظارت بر صداوسیما و نمایندگان نامزدهای احراز صلاحیت شده حضور داشتند. 

با روشن شدن نتایج قرعه کشی، نامزدها از زمان پخش برنامه‌های خود در شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی مطلع شدند.
این مراسم به طور زنده از شبکه‌های یک و خبر سیما و شبکه رادیویی ایران پخش شد.

خدمت متعهدانه و بی طرفانه صدا و سیما

در ادامه این مراسم علی عسگری، رئیس سازمان صداوسیما در سخنانی ضمن خوشامدگویی به حاضران در مراسم از همکاران خود برای برنامه ریزی تبلیغات قدردانی کرد و گفت: خانواده صدواسیما خدمتگزاران ملت ایران در همه عرصه ها هستند و در عرصه انتخابات هم این رسانه متعهدانه و بی طرفانه در خدمت شماست. امیدوارم نامزدها بتوانند برنامه های خود را به خوبی ارائه بدهند تا زمینه حضور و مشارکت فراهم شود.

وی با اشاره به دروغ پردازی و سیاه نمایی و فتنه گری دشمن برای مایوس سازی ملت ایران اظهار داشت: دشمنان ما در این انتخابات اوج فتنه، جنگ روانی، جنگ رسانه‌ای و جنگ نرم را برای دلسرد کردن مردم ایران به کار می برند.

عسگری اظهار امیدواری کرد انتخاباتی فاخر و ارزشمند برگزار شود و مردم با رای خودشان اقتدار و وحدت کشور را در برابر ابرقدرت ها نشان بدهند.

وی با بیان این که نظام جمهوری اسلامی در طول حیات خودش با مراجعه به آرای مردم نهادهایش را شکل داده تاکید کرد: مردم همواره ریل گذاری و تصمیم‌گیری های اساسی را انجام داده‌اند. امیدواریم این دوره از انتخابات نیز تبدیل به یک جشنواره عظیم ملی شود و انتخابات زمینه ساز وحدت و اقتدار و عظمت ملت ایران باشد.
رییس سازمان صدا و سیما افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در دنیا مدل جدیدی بر پایه دین و مردمسالاری و جمهوریت و اسلامیت خلق شد. جمهوری اسلامی نشان داد که یک ملت می تواند در مقابل زورگویی نظام سلطه بایستد و زندگی مستقل خودش را ادامه دهد.
وی با یادآوری این توصیه مقام معظم رهبری که دولت آینده باید تحول خواه باشد تاکید کرد: امیدوارم کسی که روی کار می آید، از جوانان نخبه و انقلابی استفاده و مشکلات را به صورت جهشی حل کند و آینده را رقم بزند.
علی عسگری در پایان از ملت شریف ایران خواست که در روز ۲۸ خرداد به میدان بیایند و یک انتخابات پرشور را رقم بزنند.

مشکلات ما را از حضور در انتخابات باز ندارد
دادستان کل کشور، در ادامه این مراسم جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان جایگاهی ویژه و همراه با اقتدار بالا خواند و افزود: . این جایگاه را عمدتا باید مرهون دو مولفه بسیار مهم دانست. مولفه اول حضور و پشتوانه مردمی و در صحنه بودن و مولفه دیگر نقش بی بدیل رهبری امام راحل (ره) و پس از آن رهبری‌های داعیانه خلف صالح آن بزرگوار، مقام معظم رهبری است. 
محمد جعفر منتظری با بیان این که مردم نسبت به ضعف مدیریت و برخی مسائل گله‌مند و معترض هستند اظهار داشت: گله‌مند بودن حق هر شهروندی است.  کشور با مشکلات عدیده مثل تحریم، مسائل اقتصادی، معیشتی وشیوع بیماری کرونا مواجه است. اما هیچ یک از اعتراضات و مشکلات نباید ما را از حضور در صحنه انتخابات باز بدارد.
دادستان کل کشور افزود: امیدواریم مردم با حضور پرنشاط خودشان به دشمنان و بدخواهان درس بدهند و این وظیفه و تکلیف ملی را به خوبی ادا کنند. مسوولان امر هم وظیفه دارند تمام توان خودشان را در مسیر حل مشکلات به کار گیرند. 
منتظری ضمن توصیه نامزدها و هواداران آنها به پرهیز از هر گونه تخلف انتخاباتی گفت: امیدواریم شاهد یک انتخابات پرشور، سالم و بدون تخلف باشیم. اگر در جایی تخلفی صورت گیرد، دستگاه قضایی با آن برخورد می کند.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

5 × 1 =