یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۲:۱۸
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹

مدیرعامل فرهنگ سار درگذشت «شیده لالمی» را تسلیت گفت

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی فرهنگ سار، در پیام محمدرضا نوروزپور که در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر کرده آمده است: درگذشت همکار رسانه‌ای، خانم شیده لالمی دبیر اجتماعی روزنامه همشهری و از روزنامه نگاران با سابقه که قلمی توانا و نگاهی عمیق در گزارش نویسی داشت، جامعه رسانه ای کشور را اندوهگین کرد. به […]



به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی فرهنگ سار، در پیام محمدرضا نوروزپور که در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر کرده آمده است: درگذشت همکار رسانه‌ای، خانم شیده لالمی دبیر اجتماعی روزنامه همشهری و از روزنامه نگاران با سابقه که قلمی توانا و نگاهی عمیق در گزارش نویسی داشت، جامعه رسانه ای کشور را اندوهگین کرد.

به خانواده، دوستان و همکاران ایشان تسلیت می‌گویم و برایشان آرزوی صبر می‌کنم روحشان شاد و قرین رحمت الهی باد.

شیده لالمی از روزنامه نگاران  صاحب سبک ایران، روز گذشته ۲۷ دی ماه دار فانی را وداع گفت. وی دانشجوی دکتری ارتباطات و دبیر سابق فرهنگ سار ۲۴ بود.

لالمی سابقه کار در خبرگزاری میراث فرهنگی را در کارنامه داشت و دبیر اجتماعی روزنامه همشهری بود. گزارش های اجتماعی وی از معضلات شهری مانند گزارش گورخواب ها، محیط های شهری و تجاری، مشکلات و چالش های حوزه زنان در رسانه ها بازتاب یافت و با استقبال مردم روبرو شد.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

دو × چهار =