یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۸:۰۴
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹

استاندار: فیلم‌های جشنواره فجر در همه شهرهای گلستان اکران شود

هادی حق شناس شامگاه سه شنبه پس از حضور در محل اکران سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در گرگان اظهار داشت: مردم گلستان از دیرباز به هنرهای نمایشی به خصوص سینما علاقه داشتند که استقبال همیشگی از جشنواره فیلم فجر یکی از نشانه های آن است. وی بیان کرد: اکران فیلم های جشنواره فجر […]



هادی حق شناس شامگاه سه شنبه پس از حضور در محل اکران سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در گرگان اظهار داشت: مردم گلستان از دیرباز به هنرهای نمایشی به خصوص سینما علاقه داشتند که استقبال همیشگی از جشنواره فیلم فجر یکی از نشانه های آن است.

وی بیان کرد: اکران فیلم های جشنواره فجر در شهرستان ها علاوه بر تامین خواسته علاقمندان به هنر هفتم، از تردد آن ها به گرگان برای تماشای فیلم ها جلوگیری خواهد کرد.

استاندار گلستان بابیان اینکه ۱۶ فیلم جشنواره فجر امسال در گرگان به نمایش درآمده است، ادامه داد: افراد علاقمند به جشنواره فیلم فجر تحت هر شرایطی در این جشنواره حضور پیدا می کنند و امیدواریم شرایطی اندیشیده شود که علاوه بر گرگان در دیگر شهرستان های استان نیز زمینه اکران این فیلم ها فراهم شود.

اکران ۱۶ فیلم سی و نهمین جشنواره فیلم فجر همزمان با سراسر کشور از ۱۵ بهمن ماه به مدت هشت روز در پردیس سینمایی عصر جدید گرگان آغاز شده و امروز ۲۲ بهمن به پایان خواهد رسید.

فیلم‌های این دوره از جشنواره با توجه به شیوه نامه‌های ابلاغی در شرایط کرونا بطور همزمان در ۲ سالن و هر روز ۲ سانس با ۳۰ درصد ظرفیت هر سالن اکران شد.

گلستان ۸ سینما با ۱۴ سالن نمایشی دارد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

20 + سه =