شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۰:۱۵
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰

صدای انقلاب از رادیو جوان

مدیر شبکه رادیویی جوان روز یکشنبه و در آستانه دهه فجر در گفت وگو با خبرنگار فرهنگ سار اظهار کرد: دو ویژه برنامه تعاملی «فجر عزّت» و «۵۷ کف خیابان» در خانه جوان رادیو جوان با مشارکت شنوندگان و هواداران این ایستگاه رادیویی در حال تولید است که در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی از آنتن […]



مدیر شبکه رادیویی جوان روز یکشنبه و در آستانه دهه فجر در گفت وگو با خبرنگار فرهنگ سار اظهار کرد: دو ویژه برنامه تعاملی «فجر عزّت» و «۵۷ کف خیابان» در خانه جوان رادیو جوان با مشارکت شنوندگان و هواداران این ایستگاه رادیویی در حال تولید است که در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی از آنتن رادیو جوان پخش خواهند شد. 

علی‌رضا مقصودی گفت: این دو برنامه که در قالب و ساختار نوین برنامه‌سازی به روی آنتن می‌روند، محتواهای مردمی‌ با موضوعاتی چون نقش جوانان در پیروزی انقلاب، شهدای انقلاب، شهید سلیمانی و… همچون صوت، عکس، فیلم و متن که همواره از سوی مردم و گروه‌های مختلف جامعه به ویژه جوانان تولید می‌شود را پخش می‌کنند. مخاطبان می‌توانند فایل‌های صوتی و تصویری خود را از طریق درگاه‌های ارتباطی رادیوجوان برای پخش از آنتن ارسال کنند.

مقصودی با اشاره به این‌که شبکه رادیویی جوان در فواصل پخش همراه با پخش موسیقی ملی، میهنی مخاطبانش را همراهی می‌کند، افزود: برنامه‌های فرهنگی هنری «کافه رادیو» و «سینما زندگی» به نقش هنرهای هفت‌گانه از جمله موسیقی، سینما و… در  به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، نقش انقلاب اسلامی در تاریخ جهان و دیدگاه اندیشمندان در مورد انقلاب اسلامی می‌پردازند.

مدیر رادیو جوان درباره‌ مسیر حرکتی کاروان «میدان آزادی» در روز ٢٢ بهمن گفت: در این روز بزرگ که جشن انقلاب اسلامی است، برای اولین بار در یک استودیوی سیّار ویژه برنامه‌ای شاد خواهیم داشت و مسیر حرکتی کاروان رادیوجوان از میدان انقلاب اسلامی به سوی میدان آزادی است. در این کاروان شادی با جمعی از خوانندگان محلی و بومی کشور عزیزمان همراه خواهیم بود؛ همچنین اجرای موسیقی زنده توسط گروه‌های رزمی، اجرای مسابقه و بخش‌های مختلف سرگرمی و تفریحی از دیگر بخش‌های این برنامه است.

مقصودی رویکرد اصلی برنامه‌های این شبکه رادیویی را معرفی و مرور توان‌مندی‌ها و ظرفیت‌های فعلی ایران اسلامی دانست و بیان کرد: همسو و هم‌زمان با پخش برنامه‌های چهل و دومین سال‌روز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، فضای مجازی این رادیو برای تعامل بیشتر با مخاطبانش از اول تا بیست و دوم بهمن ماه، هر شب با همراهی چهره‌های رادیو جوان با یکی از جوانان موفق در پخش زنده اینستاگرام این رادیو گفتگو می‌کند. 

برنامه‌های رادیو جوان روی موج اف ام ردیف ۸۸ مگاهرتز پخش می‌شوند.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

1 × 5 =