یکشنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۵:۴۸:۴۹
دسته بندی: فناوری
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲

شرکت‌های دانش بنیان خوش حساب شامل بخشودگی جریمه‌ می‌شوند

به گزارش فرهنگ سار از خانه ملت، احمدحسین فلاحی در تشریح دستور کار روز سه شنبه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در نشست امروز ادامه بررسی طرح جهش تولید دانش بنیان بود که ماده دهم این طرح مورد تصویب قرار گرفت. نماینده مردم همدان و فامین در مجلس شورای اسلامی اضافه […]



به گزارش فرهنگ سار از خانه ملت، احمدحسین فلاحی در تشریح دستور کار روز سه شنبه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در نشست امروز ادامه بررسی طرح جهش تولید دانش بنیان بود که ماده دهم این طرح مورد تصویب قرار گرفت.

نماینده مردم همدان و فامین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بر اساس ماده ۱۰ این طرح، دستگاه‌های اجرایی مجاز هستند با شرکت‌ها و مؤسسات دانش بنیان، قرارداد مرتبط با کالا و خدمات دانش بنیان منعقد کنند.

وی ادامه داد:  بر اساس مصوبه امروز کمیسیون آموزش، مزایای بند «الف» و «ب» ماده ۱۲ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی مصوب ۱۳۹۸ به قراردادهای آنها در حوزه کالا و خدمات دانش بنیان تسری یابد.

فلاحی یادآور شد: همچنین با مصوبه امروز مقرر شد تمام یا قسمتی از جریمه‌های مقرر در قانون تامین اجتماعی بنا به درخواست کارفرما و با توجه به دلایل ابرازی مبنی بر خارج از اختیار بودن، عدم انجام تکالیف مقرر و با در نظر گرفتن سوابق گذشته و خوش حسابی واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی و به تشخیص و موافقت سازمان تامین اجتماعی براساس بندهای ذیل ماده ۲ قانون اصلاح قانون تامین اجتماعی مصوب ۱۳۸۷ مجمع تشخیص مصلحت نظام، قابل بخشودگی است.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس افزود: آیین نامه اجرایی این ماده توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهیه و ظرف مدت ۲ ماه پس از لازم الاجرا شدن این قانون به تصویب هیات وزیران می‌رسد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

1 × 1 =