شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۰:۱۹:۰۳
دسته بندی: فناوری
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰

سامانه اجاره سالن‌های خالی مراکز فرهنگی راه‌اندازی شد

مهرداد یاری مدیرعامل این شرکت خلاق روز چهارشنبه در گفت و گو با فرهنگ سار، با اشاره به وجود گروه های هنری فراوانی در کشور که برای اجرا و تمرین در حوزه تئاتر یا موسیقی نیازمند سالن های مناسب با اجاره منصفانه هستند، یکی ازاهداف اصلی راه اندازی این اپلیکیشن را تلاش برای پاسخگویی به این نیازها […]

مهرداد یاری مدیرعامل این شرکت خلاق روز چهارشنبه در گفت و گو با فرهنگ سار، با اشاره به وجود گروه های هنری فراوانی در کشور که برای اجرا و تمرین در حوزه تئاتر یا موسیقی نیازمند سالن های مناسب با اجاره منصفانه هستند، یکی ازاهداف اصلی راه اندازی این اپلیکیشن را تلاش برای پاسخگویی به این نیازها با استفاده از فناوری های روز عنوان کرد.

وی گفت:هنگامی که دانشجوی رشته کارگردانی بودم متوجه شدم تا چه حد امور مربوط به هنر و سینما سنتی است و خدمات‌رسانی در این حوزه کمتر با فناوری و روش‌های نوین عجین شده است.

مدیرعامل این شرکت خلاق با بیان اینکه، در حال حاضر بسیاری از گروه های اقتصادی، اجتماعی و هنری برای یافتن مکان مناسب برای برگزاری یک همایش زمان و هزینه های زیادی صرف می کنند، افزود: ما با راه اندازی این اپلیکیشن و شناسایی نیازها، تلاش کرده ایم با راهکارهای فناوران پاسخگوی این نیازها باشیم.

وی همچنین با اشاره به گران بودن بسیاری از سالن های اجرا و تمرین تئاتر و موسیقی در کشورمان، گفت:این گروه های هنری نیز به راحتی با ارتباط با سامانه طراحی شده و بدون هرگونه مراجعه حضوری می توانند شرایط و امکانات سالن های مورد نظر خود در سایت رویت و با قیمت های منطقی اجاره کنند.

یاری می گوید:ما در این سامانه، با تعداد بسیار زیادی از مدیران سالن‌های کنفرانس، همایش و دیگر مکان‌های مناسب برای انجام تمرینات تئاتری و موسیقی هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم و اطلاعات این مکان‌ها در سامانه ثبت شده است.

وی گفت:دانشجویان و همه اعضای گروه‌های تئاتر و هنر، با یک کلیک ساده می‌توانستند که تعداد زیادی سالن آماده را مشاهده کنند و قیمت و شرایط آن را با یکدیگر مقایسه کنند و بهترین مکان را انتخاب کنند.

مدیرعامل این شرکت کسب و کارهای اینترنتی همچنین اظهارکرد: ما علاوه بر طراحی این سامانه در تلاش هستیم تا در آینده نزدیک دامنه خدمات رسانی خود را به متقاضیان بیشتر کنیم.

وی همچنین اظهارکرد:در این اپلیکیشن تلاش شده که فیلم و عکس مراکز فرهنگی و هنری مربوط به بخش های خصوصی و دولتی دارای سالن های مناسب برگزاری انواع همایش ها، سمینارها و کلاس های آموزشی به نمایش گذاشته و معرفی شود.

یاری با بیان اینکه، متقاضیان استفاده از  خدمات این شرکت خلاق می توانند به آدرس Pelatoo.com مراجعه کنند گفت: همچنین در این سامانه برای مدیران مراکز فرهنگی و هنری بخش های دولتی و خصوصی در این اپلیکیشین یک پنل مدیریتی زمان بندی اجاره سالن ها طراحی شده است.

وی بااشاره به  وجود سالن های فراوان خالی و بدون استفاده در  نقاط مختلف پایتخت که دراختیار بخش دولتی و خصوصی است، گفت: این سالن ها ضمن استفاده برای عموم مردم به طور حتم می تواند منبع مناسب درآمدی برای صاحبان آنها باشد.

این فعال حوزه شرکت های خلاق در ادامه، نحوه ارائه خدمات به شرکت های خلاق در پارک های علم و فناوری را برای پویایی هرچه بیشتر این شرکت ها بسیار اثرگذار خواند و با بیان اینکه، این شرکت خلاق تا پیش از این در پارک علم و فناوری دانشگاه علم و فرهنگ مستقر بوده است،  در عین حال نوع حمایت و نحوه خدمات رسانی در این پارک را ضعیف ارزیابی کرد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

دو × 4 =