دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۷:۴۱:۰۴
دسته بندی: فناوری
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱

حمایت ۷۰ درصدی از طرح‌های مطالعاتی دانش بنیان‌های پارک فناوری پردیس

«احمد عسگری» در این خصوص افزود: اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری این مجموعه، با هدف حمایت از تهیه و تدوین طرح‌های مطالعاتی ضروری سرمایه‌گذاری، به واحدهای دانش‌محور و فناور عضو پارک و شعب آن تسهیلات اعطا می‌کند. وی در باره جزییات این حمایت بیان کرد: پارک حداکثر ۷۰ درصد از هزینه‌های تهیه و تدوین طرح‌های […]



«احمد عسگری» در این خصوص افزود: اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری این مجموعه، با هدف حمایت از تهیه و تدوین طرح‌های مطالعاتی ضروری سرمایه‌گذاری، به واحدهای دانش‌محور و فناور عضو پارک و شعب آن تسهیلات اعطا می‌کند.

وی در باره جزییات این حمایت بیان کرد: پارک حداکثر ۷۰ درصد از هزینه‌های تهیه و تدوین طرح‌های مطالعاتی را برای جذب سرمایه‌گذار پوشش می‌دهد. این حمایت مالی شامل ارزش‌گذاری فناوری، طرح توجیهی، طرح کسب‌وکار و تحقیقات بازار، به ‌صورت بلاعوض می‌شود.

عسگری در خصوص شرایط لازم برای دریافت این حمایت‌ها افزود: شرکت متقاضی این تسهیلات باید قبل از اقدام برای واگذاری طرح مطالعاتی‌ خود به کارگزاری برای تدوین، طرح را به اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری ارائه کند تا بررسی‌های لازم صورت گیرد.

مدیرکل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک اظهار داشت: در قالب این طرح تسهیلات مالی تا سقف ۱۰ میلیون تومان قابل پرداخت است. این تسهیلات در صورتی به شرکت داده می‌شود که طرح، ظرفیت جذب سرمایه را داشته باشد و کارگزاری که قرار است طرح را تدوین کند، مورد تایید پارک باشد.

به گزارش روزسه شنبه فرهنگ سار از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، عسگری ضمن تاکید بر اینکه این خدمت پس از استعلام از اداره سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری و فقط به طرح‌های مطالعاتی که با هدف جذب سرمایه‌گذار و توسط کارگزاران مورد تایید پارک تدوین شده باشد، ارائه خواهد شد، بیان کرد: منظور از سرمایه‌گذاری در این طرح، سرمایه‌گذاری مشروط به مشارکت در سود و ‌زیان است. هر شرکت در طول سال فقط یک بار امکان استفاده از این حمایت را خواهد داشت.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

نه − 6 =