شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۸:۰۹
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰

جشنواره فیلم چنای هند میزبان «قطار آن شب» و «مُرده خور»

به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی فرهنگ سار، فیلم‌های قطار آن شب به کارگردانی حمیدرضا قطبی و مُرده خور به کارگردانی صادق صادق‌دقیقی در بخش غیررقابتی سینمای جهان جشنواره بین‌المللی فیلم چنای هند به نمایش در می‌آیند. هجدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم چنای هند از تاریخ ۱٨ تا ۲۵ فوریه ۲۰۲۱ برابر با ۱ تا ۷ اسفند ۱۳۹۹ در شهر چنای هند برگزار خواهد شد. فیلم مُرده خور قبل تر در بخش […]



به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی فرهنگ سار، فیلم‌های قطار آن شب به کارگردانی حمیدرضا قطبی و مُرده خور به کارگردانی صادق صادق‌دقیقی در بخش غیررقابتی سینمای جهان جشنواره بین‌المللی فیلم چنای هند به نمایش در می‌آیند.

هجدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم چنای هند از تاریخ ۱٨ تا ۲۵ فوریه ۲۰۲۱ برابر با ۱ تا ۷ اسفند ۱۳۹۹ در شهر چنای هند برگزار خواهد شد.

فیلم مُرده خور قبل تر در بخش رقابتی سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم جیپور هند پذیرفته شده بود.

در این فیلم هنرمندانی چون سام درخشانی، احمد مهران فر، لادن مستوفی، لیندا کیانی، پرهام دلدار، ارسلان قاسمی، ونوس کانلی، جواد پولادی، فرحانه سبحانی، ساغر افشار، سیمون سیمونیان، جمشید هاشم پور ایفای نقش کرده‌اند.

اما در خلاصه داستان فیلم قطار آن شب آمده است: دختر بچه ای قول خانم نویسنده ای را که در قطار با او آشنا شده است، آنقدر جدی می گیرد که مدت ها در انتظار تلفن و دیدار مجدد اوست. اما این موضوع برای نویسنده بدقول، فقط دستمایه نوشتن یک داستان جدید می شود و خیال و واقعیت درهم می آمیزد. تلاش دختربچه برای رهایی از دلتنگی ها و کابوس و همچنین کمک های پدر، ناشر نویسنده و مسئول ایستگاه قطار-که خودش سوژه قبلی خانم نویسنده بوده است-حوادث تازه ای را رقم می زند.

در این فیلم نیز هنرمندانی چون افشین هاشمی، سیامک صفری، مریم بوبانی، بهناز نادری، بهرام شاکری اسدی، آیلین رشیدیان ایفای نقش کرده اند.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

14 + شش =