یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۱:۱۳
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱:۴۹

آیین بزرگداشت سومین روز درگذشت غفاری خبرنگار پیشکسوت فرهنگ سار برگزار شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی فرهنگ سار، در این مراسم شرکت کنندگان و همکاران مرحوم غفاری با بیان خاطرات کار و فعالیت ایشان گفتند، متعهد بودن به وظایف و مسوولیت‌های محوله، یکی از صفات نیکوی مرحوم داریوش غفاری خبرنگار فقید فرهنگ سار بود؛ او تا آخرین لحظه در مسیر آگاهی‌رسانی تلاش کرد و در شرایط سخت […]



به گزارش خبرنگار فرهنگی فرهنگ سار، در این مراسم شرکت کنندگان و همکاران مرحوم غفاری با بیان خاطرات کار و فعالیت ایشان گفتند، متعهد بودن به وظایف و مسوولیت‌های محوله، یکی از صفات نیکوی مرحوم داریوش غفاری خبرنگار فقید فرهنگ سار بود؛ او تا آخرین لحظه در مسیر آگاهی‌رسانی تلاش کرد و در شرایط سخت جسمانی هم مسئولیت خودش را فراموش نکرد.  

مرحوم غفاری یکی از نیروهای بسیار متعهد سازمان بود، وی از خود خوبی‌ و نیکی‌های فراوانی به جا گذاشت و از هر یک از همکاران او که درباره اش بپرسید بدون درنگ، صفت‌های نیک او را برمی‌شمارد.

خبرنگار فقید فرهنگ سار نیرویی بسیار دلسوز و متعهد بود و در چند ماه اخیر وی با اینکه در شرایط سختی بیماری قرار داشت، مدیریت شیفت تحریریه را بر عهده گرفت و حتی در مقابل اصرار مسوولان سازمان برای استراحت در منزل،  به دلیل تعهد، شور و اشتیاق به کار، این پیشنهاد را نپذیرفت.

مرحوم داریوش غفاری از خبرنگاران، دبیران و مدیران باسابقه سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی(فرهنگ سار) و از فعالان رسانه‌ای کشور، پنجشنبه گذشته پس از تحمل یک دوره بیماری در تهران درگذشت.

او که از رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس بود و نزدیک به سه دهه در حوزه‌های مختلف خبری از جمله خبرنگار حوزه مجلس و دولت، دبیر گروه سیاسی، رییس دفتر فرهنگ سار در کوالالامپور (مالزی) و ریاست مراکز فرهنگ سار در استان‌های قم و البرز و دفتر نوشهر در غرب مازندران فعالیت می‌کرد.

پیکر مرحوم غفاری، خبرنگار، دبیر و مدیر ایثارگر و متعهد خبرگزاری جمهوری اسلامی که تا آخرین روزهای عمر خویش با وجود بیماری سرطان به فعالیت خبری ادامه داد، روز جمعه گذشته با حضور خانواده، همکاران و مدیرعامل فرهنگ سار در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) تشییع و به خاک سپرده شد.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

پنج + دو =