شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۵:۲۱
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹

لاپورتا مترصد فراری دادن «مسی» از بارسلونا؛ «برای لئو صبر نمی‌کنیم»

به گزارش فرهنگ سار، لاپورتا ۵۸ ساله که پیش از این در فاصله سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۱۰ ریاست بارسا را برعهده داشت، گفته است که اگر مسی در نهایت تصمیم به جدایی از آبی اناری‌ها بگیرد، بارسا بدون او به راهش ادامه خواهد داد. لاپورتا در این باره گفت: اگر پاسخ مسی منفی باشد، ما […]



به گزارش فرهنگ سار، لاپورتا ۵۸ ساله که پیش از این در فاصله سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۱۰ ریاست بارسا را برعهده داشت، گفته است که اگر مسی در نهایت تصمیم به جدایی از آبی اناری‌ها بگیرد، بارسا بدون او به راهش ادامه خواهد داد.

لاپورتا در این باره گفت: اگر پاسخ مسی منفی باشد، ما در نهایت حرفه‌ای‌گری و روحیه ورزشکاری آن را می‌پذیریم و باید رو به جلو حرکت کنیم. رفتن او مانع نمی‌شود که ما به یک باشگاه به شدت رقابتی و جنگنده بدل شویم و بیایید مرحله تازه‌ای را رقم بزنیم که ما را به قله فوتبال جهان می رساند.

وی افزود: اینکه «آنسو فاتی» را مسی جدید بخوانیم، اشتباه است؛ الگوی اولیه و اصلی ما براساس بازیکنان بومی و سپس استفاده از بازیکنان کلاس جهانی است که به طور منطقی و بدون تشدید کردن شرایط به تیم اضافه می‌شوند. این اتفاق رخ داده و ما را به شرایط ناخوشایندی سوق داده است.

نامزد ریاست بارسا ادامه داد: در سال ۲۰۱۵ می خواستم میراثم را ادامه داده و موفقیت بیشتری کسب کنم؛ به این فکر نمی‌کردم که بدون مسی لیگ قهرمانان را دوباره و دوباره تصاحب نمی‌کنیم. اتفاقی که افتاد این بود که فرصت‌های ادامه تاریخ سازی را از دست دادیم. هیچ شانسی برای پیروزی تصور نمی‌کردم اما با فشار دوستانم الگو را تغییر داده و نتیجه در بدترین حالت هم بسیار خوب بود.

وی در ادامه گفت: همه ما زمان داریم و فکر می‌کنم زمان من هم هنوز تمام نشده زیرا در غیر این صورت در انتخابات شرکت نمی‌کردم. ۵۸ سال دارم و هنوز می‌توانم چند سال به باشگاه خدمت کنم. احساس خوبی دارم، قوی هستم و مشتاق برای خدمت به باشگاه و بازگرداندن نشاط به هواداران بارسلونا؛ حضور من در بارسا بازتاب‌های زیادی در محافل ورزشی خواهد داشت زیرا من سابقه موفقیت را دارم. باید تصمیماتی بگیریم که دوباره لیگ قهرمانان را فتح کنیم. به هیچ سناریوی دیگری غیر از پیروزی و قهرمانی فکر نمی‌کنم. آنچه در سال ۲۰۱۵ اعلام کردم، محرز شده است و پروژه ما برگرداندن ورق به سود باشگاه است. باید همه چیز را از نو بسازیم. اگر به اندازه کافی خوش شانس باشم که رئیس شوم، از هرچه که بتوانم برای بازسازی بارسا بهره خواهم برد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

سه × پنج =