شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۵:۵۱
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

عنایتی: بهترین اقدام نامجومطلق استفاده از سه مهاجم بود

«رضا عنایتی» روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ورزشی فرهنگ سار اظهار داشت: استقلال بعد از مدت ها توانست بازی هدفمند با برنامه و زیبایی را مقابل الاهلی عربستان به نمایش بگذارد و با پیروزی پر گل به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند. وی افزود: بهترین و موثرترین اقدامی که مجید نامجومطلق […]



«رضا عنایتی» روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ورزشی فرهنگ سار اظهار داشت: استقلال بعد از مدت ها توانست بازی هدفمند با برنامه و زیبایی را مقابل الاهلی عربستان به نمایش بگذارد و با پیروزی پر گل به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.

وی افزود: بهترین و موثرترین اقدامی که مجید نامجومطلق در بازی با الاهلی انجام داد استفاده از سه مهاجم در ترکیب ثابت بود و قدرت هجومی استقلال افزایش پیدا کرد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: مهدی قایدی روز پر فروغی را پشت سر گذاشت و توانست با گل‌زنی و دادن پاس گل نقش مهمی در پیروزی استقلال داشته باشد.

عنایتی تصریح کرد: استقلال حال باید با پاختاکور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا روبرو شود و به طور حتم این بازی حساس‌ترین بازی آسیا خواهد بود.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال این توانایی را دارد الهلال عربستان را ببرد چرا که این تیم بازیکنان خوبی دارد و به طور حتم آنها با انگیزه فراوان در این جدال به میدان خواهند رفت.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

7 − سه =