شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۲:۰۵
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

مصاف دوستانه سعودی‌ها با غول‌های فوتبال آمریکا جنوبی

به گزارش فرهنگ سار، تیم ملی فوتبال عربستان که با کسب عنوان نخست گروه B  رقابت‌های جام جهانی در قاره آسیا، جواز حضور در بزرگترین جشنواره فوتبال جهان در قطر کسب کرد، در مرحله گروهی این مسابقات با تیم‌های آرژانتین، مکزیک و لهستان همگروه است. همگروهی سعودی‌ها با یاران مسی و لواندوفسکی موجب شد تا […]



به گزارش فرهنگ سار، تیم ملی فوتبال عربستان که با کسب عنوان نخست گروه B  رقابت‌های جام جهانی در قاره آسیا، جواز حضور در بزرگترین جشنواره فوتبال جهان در قطر کسب کرد، در مرحله گروهی این مسابقات با تیم‌های آرژانتین، مکزیک و لهستان همگروه است. همگروهی سعودی‌ها با یاران مسی و لواندوفسکی موجب شد تا آنان برای کسب نتایج آبرومند به دنبال اردوهای تدارکاتی و بازی‌های دوستانه گسترده باشند.

بنا بر اعلام مسوولان فدراسیون فوتبال سعودی اردوی آمادگی این تیم در اسپانیا برگزار خواهد شد و برگزاری چهار دیدار تدارکاتی نیز در این اردو پیش‌بینی شده است. هم‌گروهی عربستان با مکزیک و آرژانتین، موجب شده تا عربستانی‌ها به دنبال دیدار دوستانه با تیم‌های فوتبالی از آمریکا جنوبی باشند. تیم ملی فوتبال عربستان قرار است در این‌ دیدارها به مصاف کلمبیا، ونزوئلا و اکوادور برود. نام تیم چهارم از سوی مسوولان فوتبال عربستان هنوز اعلام نشده است.

دیدارهای دوستانه پیش از جام جهانی فوتبال در حالی است که تیم ملی فوتبال ایران هنوز وضعیت مشخصی برای انتخاب رقبا ندارد و فدراسیون نیز درگیر تشکیل مجمع عمومی است.

قرار است تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی نیز تا پیش از جام جهانی به مصاف برزیل و آرژانتین برود.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

9 + چهار =