شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۱:۱۹:۱۶
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸

۲ کرونایی در اردوی تیم ملی و لغو جام جهانی

به گزارش فرهنگ سار، در بیست و هشتمین روز از بهمن ماه سال ۱۳۹۹، با منتخب اخبار، گزارش‌ها و مصاحبه‌های سرویس ورزشی فرهنگ سار همراه باشید. تندیس ۶ قهرمان المپیکی رونمایی شد تندیس ۶ قهرمان المپیک ایران با حضور مقامات ارشد ورزش کشور امروز (سه‌شنبه) رونمایی شد. جزییات بیشتر را در اینجا ببینید. طباطبایی: تست […]



به گزارش فرهنگ سار، در بیست و هشتمین روز از بهمن ماه سال ۱۳۹۹، با منتخب اخبار، گزارش‌ها و مصاحبه‌های سرویس ورزشی فرهنگ سار همراه باشید.

تندیس ۶ قهرمان المپیکی رونمایی شد

تندیس ۶ قهرمان المپیک ایران با حضور مقامات ارشد ورزش کشور امروز (سه‌شنبه) رونمایی شد. جزییات بیشتر را در اینجا ببینید.

طباطبایی: تست کرونای دو بسکتبالیست بعد از اردوی تیم ملی مثبت اعلام شد

رییس فدراسیون بسکتبال گفت: فدراسیون بسکتبال برای برگزاری اردوها طبق دستورالعمل‌های فیبا و ستاد مبارزه با کرونا عمل کرده است، در واقع تست کرونا دو بازیکن پس از تعطیلی اردو به دلیل لغو رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا، مثبت اعلام شد و بقیه اعضا مشکلی ندارند. توضیحات تکمیلی را در اینجا بیابید.

جام جهانی ژیمناستیک قطر لغو شد

فدراسیون ژیمناستیک ایران از لغو مسابقات گزینشی این رشته در کشور قطر خبر داد. اطلاعات تکمیلی را در اینجا تماشا کنید.

زمان برگزاری دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد؛ ۱۲ روز سرنوشت ساز

بنابر برنامه‌ریزی جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم ملی ایران طی روزهای ۱۳ الی ۲۵ خردادماه ۱۴۰۰ و در ادامه مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ به مصاف حریفان خود خواهد رفت. ادامه این خبر در اینجا قابل دسترسی است.

لباس اژدها بر تن تمام ایران؛ در انتظار اکران فصل دوم «چه طوری کریس»

تیم فوتبال پورتو در حالی در حضور مهدی طارمی باید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر یوونتوس و کریستیانو رونالدو به میدان برود که این دیدار می‌تواند به فصل دوم کُری «چه طوی کریس» تبدیل شود. روی اینجا کلیک کنید و در جریان ادامه این گزارش قرار بگیرید.

برکناری فکری منتفی شد؛ نیمکت استقلال تقویت می‌شود

«محمود فکری» که با نظر اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در این تیم ماندنی شده است به زودی یک مربی دیگر را به کادر فنی استقلال اضافه خواهد کرد تا نیمکت آبی‌پوشان تقویت شود. جزییات تکمیلی در اینجا قابل رویت است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

هجده − 16 =