شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۷:۵۵
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳

تیم کبدی زنان به بازی‌های ساحلی آسیا اعزام می‌شوند

«صغری شیوایی» روز دوشنبه در گفت و گو با فرهنگ سار این اظهار داشت: زنان برای نخستین بار به بازی‌های آسیایی ساحلی اعزام می‌شوند. در دوره‌های گذشته تیم مردان در این مسابقات شرکت و صاحب مدال طلا شده است و این بار راهبرد وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک مبنی بر این است […]



«صغری شیوایی» روز دوشنبه در گفت و گو با فرهنگ سار این اظهار داشت: زنان برای نخستین بار به بازی‌های آسیایی ساحلی اعزام می‌شوند. در دوره‌های گذشته تیم مردان در این مسابقات شرکت و صاحب مدال طلا شده است و این بار راهبرد وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک مبنی بر این است که بانوان کبدی با توجه به نتیجه درخشان و کسب مدال طلا در بازی های آسیایی جاکارتا به این مسابقات اعزام شوند.
وی افزود: به همین منظور فدراسیون کبدی جلسه کمیته فنی را هفته گذشته برگزار و مربیانی که مورد اعتماد کمیته فنی باشند را انتخاب کرد. ضمن اینکه سابقه مربیگری کبدی ساحلی را در قالب مسابقات قهرمانی کشور، دسته جات آزاد و حتی اردوهای مختلف ساحلی داشته ایم ولی مربی تیم ملی نداشتیم و برای انتخاب مربی باید کمیته فنی بررسی می‌کرد که سرانجام ۲ مربی خانم را انتخاب کردند.
شیوایی درباره برگزاری اردوهای تیم ملی اظهار داشت: اردوهای تیم ملی را نیز بعد از برنامه‌ریزی پایانی ضمن انجام پروتکل های بهداشتی و با نظر مساعد فدراسیون پزشکی برگزار خواهیم کرد.

بازی‌های آسیایی سانیا ۲۰۲۰ قرار  بود از تاریخ ۲۸ نوامبر تا ۶ دسامبر سال جاری میلادی در کشور چین برگزار شود اما با تصمیم دولت این کشور مبنی بر لغو کلیه رویدادهای بین‌المللی ورزش تا پایان سال ۲۰۲۰، این رویداد نیز لغو و به آوریل ۲۰۲۱ انجام موکول شد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

20 − چهار =