جمعه, ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۲۳:۵۳
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

فیفا از عملکرد مهاجم جوان پرسپولیس تمجید کرد

به گزارش فرهنگ سار، سایت رسمی فیفا به مناسبت قهرمانی تیم اولسان هیوندای در لیگ قهرمانان آسیا مطلبی نوشت که در پایان آن از ستاره‌های درخشان این تورنمنت تمجید کرد. فیفا در این گزارش از عملکرد «مهدی عبدی» مهاجم ۲۲ ساله تیم فوتبال پرسپولیس تعریف و تمجید کرد. سایت فدراسیون جهانی نوشت: عبدی که در […]



به گزارش فرهنگ سار، سایت رسمی فیفا به مناسبت قهرمانی تیم اولسان هیوندای در لیگ قهرمانان آسیا مطلبی نوشت که در پایان آن از ستاره‌های درخشان این تورنمنت تمجید کرد.

فیفا در این گزارش از عملکرد «مهدی عبدی» مهاجم ۲۲ ساله تیم فوتبال پرسپولیس تعریف و تمجید کرد. سایت فدراسیون جهانی نوشت: عبدی که در پست مهاجم بازی می‌کند توانست عملکرد بسیار درخشانی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد. این بازیکن در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان برابر النصر عربستان گلزنی کرده و تیمش را از شکست نجات داد. 

در ادامه این گزارش آمده است: عبدی در دیدار فینال نیز توانست دروازه اولسان را باز کند. باید در در آینده «دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران این بازیکن را به عنوان یک استعداد به تیمش دعوت می‌کند یا نه؟

مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس همچنین به نخستین بازیکن تاریخ این تیم تبدیل شد که در لیگ قهرمانان آسیا موفق به گلزنی می‌شود.

تیم فوتبال پرسپولیس شنبه بیست و نهم دی ماه با نتیجه ۲ بر یک در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل اولسان کره جنوبی شکست خورد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

سه × دو =