جمعه, ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۰:۳۷
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲

اکبری: فرصت‌ها را هدر دادیم وگرنه راحت‌تر پیروز می‌شدیم

به گزارش خبرگزاری فرهنگ سار، پیمان اکبری پس از پیروزی سه بر ۲ تیمش مقابل فولاد سیرجان در نخستین بازی فینال لیگ برتر والیبال ایران اظهار داشت: در طول فصل فولاد سیرجان عملکرد بسیار خوبی داشت و می‌دانستیم بازی سختی مقابل این تیم در پیش داریم. وی افزود: باید بهتر از این از فرصت‌های خودمان استفاده […]



به گزارش خبرگزاری فرهنگ سار، پیمان اکبری پس از پیروزی سه بر ۲ تیمش مقابل فولاد سیرجان در نخستین بازی فینال لیگ برتر والیبال ایران اظهار داشت: در طول فصل فولاد سیرجان عملکرد بسیار خوبی داشت و می‌دانستیم بازی سختی مقابل این تیم در پیش داریم.

وی افزود: باید بهتر از این از فرصت‌های خودمان استفاده می‌کردیم تا کارمان برای رسیدن به پیروزی سخت نشود. می‌توانستیم خیلی راحت‌تر برنده شویم ولی فرصت‌های زیادی را از دست دادیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: از عملکرد و تلاش بازیکنانم راضی هستم. به خصوص در ست پنجم که ۶ بر یک عقب افتادیم اما تلاش بازیکنان تیم ما باعث شد که به بازی برگردیم و برنده بازی باشیم. اما حالا این بازی تمام شده و باید به بازی دوم فکر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هر بازی به برنامه خاص خود نیاز دارد. خواسته من از بازیکان این است که به همه برنامه‌هایی که در تمرینات مرور کرده‌ایم عمل کنند. اگر این موضوع اجرا شود خیلی راحت‌تر پیروز می‌شویم. بازیکنان هم باید جدیت و تمرکز بیشتری داشته باشند.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

پانزده − 8 =