شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۳:۲۳
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲

معاون وزیر ورزش: از هاکی روی‌یخ زنان حمایت می‌کنیم

«مهین فرهادی‌زاد» روز دوشنبه در جریان نخستین اردوی انتخابی تیم ملی هاکی روی یخ زنان در گفت‌وگو با فرهنگ سار، اظهار داشت: رشته‌هایی چون اسکیت و هاکی از هیجان بسیار بالایی برخوردار هستند. برخی زنان و مردان با توجه به علاقه و ویژگی‌های خود در این ورزش‌ها شرکت می‌کنند و ما هم از آن استقبال […]



«مهین فرهادی‌زاد» روز دوشنبه در جریان نخستین اردوی انتخابی تیم ملی هاکی روی یخ زنان در گفت‌وگو با فرهنگ سار، اظهار داشت: رشته‌هایی چون اسکیت و هاکی از هیجان بسیار بالایی برخوردار هستند. برخی زنان و مردان با توجه به علاقه و ویژگی‌های خود در این ورزش‌ها شرکت می‌کنند و ما هم از آن استقبال می‌کنیم.

وی افزود: دختران ما نیز در رشته اسکیت و هاکی تلاشی را در گذشته نه‌چندان دور از خود نشان دادند. آنها به همه ثابت کردند که با همه تجربیات کم خود و زمان اندکی که برای آمادگی داشتند برای حضور در بازی‌های آسیایی کار سنگینی را به اتمام رسانده و به موفقیت رسیدند.

فرهادی‌زاد ادامه داد: بنابراین ما از این دختران استقبال می‌کنیم که با پوشش اسلامی و تمام تلاش و با همه هیجانی که دارند در رشته سنگینی چون اسکیت و هاکی حضور می‌یابند. امیدوارم دختران با همه تلاشی که دارند و حمایتی که فدراسیون انجام می‌دهد به افتخار برسند؛ ما نیز در وزارت ورزش سعی بر حمایت از آنان داریم.

وی افزود: نخستین رشته‌ای که زنان ورزشکار کشورمان در بازی‌های آسیایی حضور یافتند در رشته تیراندازی بود که مهارت آنان در تیراندازی توانست این ورزشکاران را شاخص کند اما رشته اسکیت و هاکی علاقمندان خاص خود را دارد که این دختران الگویی برای دیگران خواهند بود. هماهنگی تمرینات آنان کار سنگینی است و مسوولان در این بخش امکانات لازم را فراهم می‌کنند.

فرهادی‌زاد عنوان کرد: باید از همکارانی که این زمین را در اختیار زنان هاکی قرار دادند تشکر کنم که کمک زیادی به رشد آنان خواهد کرد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

پانزده + 15 =