شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۶:۲۳
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸

سرشاخ شدن سرمربی سابق پرسپولیس با مارادونا و آخرین اخبار درباره مسی

به گزارش فرهنگ سار، در پنجمین روز از شهریورماه سال ۱۳۹۹ بسته ورزشی فرهنگ سار به بررسی و مرور مهمترین اخبار ورزش ایران و جهان پرداخته است. همراه ما باشید. برتری هفت درصدی استقلال نسبت به پرسپولیس؛ آبی‌ها شانش بیشتری برای فینالیست شدن دارند استقلال تاکنون ۱۱ بار به فینال جام حذفی رسیده و پرسپولیس […]



به گزارش فرهنگ سار، در پنجمین روز از شهریورماه سال ۱۳۹۹ بسته ورزشی فرهنگ سار به بررسی و مرور مهمترین اخبار ورزش ایران و جهان پرداخته است. همراه ما باشید.

برتری هفت درصدی استقلال نسبت به پرسپولیس؛ آبی‌ها شانش بیشتری برای فینالیست شدن دارند

استقلال تاکنون ۱۱ بار به فینال جام حذفی رسیده و پرسپولیس هشت بار موفق به انجام این کار شده است. جزییات بیشتر در اینجا.

دروازه‌بان تراکتور قراردادش را فسخ کرد

محمدرشید مظاهری، دروازه‌بان فصل جاری تیم فوتبال تراکتور در اقدامی ناگهانی، قرارداد خود را به صورت یک طرفه با این تیم فسخ کرد. توضیحات تکمیلی در اینجا قابل دسترسی است.

بحران در تیم ملی فوتسال

تورنمنت تدارکاتی کیش لغو شد و تیم ملی فوتسال که می‌خواهد برای حضور قدرتمند در جام‌ ملت‌های آسیا آماده ‌شود، هنوز نتوانسته است بحران دیدارهای تدارکاتی را مدیریت کند. در اینجا شاهد و ناظر این گزارش اختصاصی باشید.

رقابت «کالدرون» و «مارادونا» برای هدایت تیم تازه‌وارد لالیگا

براساس گزارش نشریه اسپانیایی، باشگاه اِلچه اسپانیا که به‌تازگی به لالیگا صعود کرده است، قصد دارد تا «گابریل کالدرون» را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کند؛ ضمن اینکه «دیگو مارادونا» نیز دیگر گزینه این تیم محسوب می‌شود. برای اطلاع از مشروح خبر به اینجا مراجعه کنید.

«مسی» نمی‌تواند بارسلونا را ترک کند

رییس اسبق باشگاه بارسلونا تاکید کرد که در قرارداد «لیونل مسی» بندی وجود ندارد که او بتواند قرارداد خود را فسخ کند. برای اطلاع از جزییات بیشتر روی اینجا کلیک کنید.

صالحی‌امیری: همه مدال‌آوران نمی توانند پهلوان باشند

رییس کمیته ملی المپیک، گفت: همه ورزشکاران می‌توانند مدال بیاورند اما همه آن‌ها نمی‌توانند پهلوان شوند. مشروح این خبر در اینجا قابل رویت است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

15 + بیست =