شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۹:۰۸:۴۲
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱

برنامه دور برگشت لیگ کشتی اعلام شد

به گزارش فرهنگ سار، «عبدالمهدی نصیرزاده» روز دوشنبه در گفت و گویی افزود: دور رفت بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور جام یادگار امام (ره) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و به صورت مناسبی در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار شد.  با توجه به برگزاری رقابت‌های قهرمانی جهان در آذر ماه […]



به گزارش فرهنگ سار، «عبدالمهدی نصیرزاده» روز دوشنبه در گفت و گویی افزود: دور رفت بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور جام یادگار امام (ره) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و به صورت مناسبی در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار شد.  با توجه به برگزاری رقابت‌های قهرمانی جهان در آذر ماه و اهمیت حضور تیم‌های ملی کشورمان در این مسابقه‌ها و برگزاری اردوهای تیم‌های ملی،  مقرر شد دور برگشت لیگ پس از این مسابقات برگزار شود.

وی اظهار داشت: البته خبرهایی هم از انصراف برخی کشورها از رقابت‌های جهانی کشتی شنیده می‌شود و با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشورهای اروپایی، این احتمال نیز می‌رود که اتحادیه جهانی تصمیم به لغو این مسابقات را بگیرد که در این صورت باید برنامه‌ریزی مناسبی برای دور برگشت لیگ داشته باشیم.  بر این اساس سازمان لیگ در ۲ طرح در زمان‌های اوایل آذر و اوایل دی ماه برنامه لیگ را پیش‌بینی کرده که در هر صورت این مسابقات را به صورت منظم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همانند دور رفت برگزار کند.

رییس سازمان لیگ ادامه داد: طرح اول این است که اگر رقابت‌های جهانی برگزار نشود از اول آذرماه به ترتیب رقابت‌های دور برگشت گروه (الف) و (ب) کشتی فرنگی در روزهای شنبه،  یکشنبه،  چهارشنبه و پنجشنبه برگزار شود و هفته بعد از آن نیز رقابت‌های کشتی آزاد به همین صورت پیگیری شود. در برنامه دوم ارائه شده نیز در صورت برگزاری رقابت‌های جهانی، لیگ بلافاصله از اول دی ماه و مانند طرح اول برگزار خواهد شد.

وی در مورد زمان برگزاری مرحله نیمه‌نهایی و فنیال نیز گفت: اگر طرح اول به انجام برسد مسابقات نیمه نهایی و فینال کشتی فرنگی روز ۲۰ آذر و کشتی آزاد روز ۲۷ آذرماه برگزار می‌شود و اگر طرح دوم اجرایی شود مرحله نیمه نهایی و فینال کشتی فرنگی روز ۲۵ دی و کشتی آزاد ۲ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

نصیرزاده یادآور شد: از کشتی‌گیران و تیم‌ها می‌خواهم که آمادگی خود را حفظ و به تمرینات خود ادامه دهند چرا که اگر رقابت‌های جهانی برگزار نشود،  بلافاصله از اول آذرماه لیگ را برگزار خواهیم کرد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

شانزده − شانزده =