پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۱:۵۶:۳۹
دسته بندی: بین الملل
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵

لاتین تبارهای آمریکا: انتخابات ما را نجات نخواهد داد

 به گزارش فرهنگ سار، تارنمای شبکه تلویزیونی چندملیتی آمریکای لاتین موسوم به تله سور روز چهارشنبه نوشت: شهروندان لوس آنجلس در ایالت لاتین تبار کالیفرنیا، که توان پرداخت اجاره بهای خانه خود را هم ندارند، برای احیای حقوق خود در کمتر از یک ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مبارزه می کنند. «کنیا الکوثِر» […]



 به گزارش فرهنگ سار، تارنمای شبکه تلویزیونی چندملیتی آمریکای لاتین موسوم به تله سور روز چهارشنبه نوشت: شهروندان لوس آنجلس در ایالت لاتین تبار کالیفرنیا، که توان پرداخت اجاره بهای خانه خود را هم ندارند، برای احیای حقوق خود در کمتر از یک ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مبارزه می کنند.

«کنیا الکوثِر» مسئول سازمان دهنده اتحادیه مستأجران لوس آنجلس، با بیان اینکه انتخابات سوم نوامبر برای جامعه لاتین تبار کالیفرنیا که بیشترین صدمه را از همه گیری کووید-۱۹ متحمل شده اند باید خیلی مهم باشد، خاطرنشان کرد: البته نتایج این انتخابات جمعیت مهاجران لاتین تبار آمریکا را نجات نخواهد داد، اما چشم انداز اسفبار کنونی شرایط پرخطری را برای این مردم ترسیم می کند. بنابراین مهم است که همه برای احیای حقوق آنها مبارزه کنیم.

مهم تر از انتخابات تلاش برای احیای حقوق لاتین تبارهاست

الکوثر در بیانیه ای در اتحادیه مستاجران لوس آنجلس اعلام کرد: ما اینجا جمع شده ایم تا بگوییم بیشتر از انتخابات آتی، تلاش برای احیای حقوق جامعه لاتین تبار برای ما مهم است. ما در کنار مستاجرانی که قادر به پرداخت اجاره منزل خود هم نیستند، و همچنین همراه با دیگر جوامع فقیر و کارگران محروم آمده ایم تا نشان دهیم که آنها تنها نیستند و برای رفع نیازهای خود مبارزه می کنیم.

جامعه لاتین تبار در حال نابودی از ویروس کروناست

این مسئول اتحادیه با اعلام اینکه جامعه لاتین تبار در اثر ابتلا به کووید ۱۹ در حال نابودی است، توضیح داد: دلیل اینکه ما درب منازل را برای شرکت در انتخابات می کوبیم! فقط به این دلیل است که با کسب آراء چشمگیر در سرشماری ها منابع رفاهی بیشتری به جامعه خود اختصاص دهیم.  

انتخابات ما را نجات نخواهد داد

الکوثر در پایان با تاکید بر اینکه این انتخابات باعث نجات جامعه مهاجران نخواهد شد، افزود: چه ترامپ ببرد چه بایدن، شرایط برای فقیران به همان شکل ادامه خواهد یافت. بنابراین آنچه برای ما مهم است این است که جامعه لاتین تبارها، با سازماندهی به دنبال راه حل های مورد نیاز خود برود.      

الکوثر همچنین با بیان اینکه در شرایط بسیار دشواری قرار داریم و در حال حاضر فضای سیاسی خطرناکی بر ما حاکم است با اشاره به سخنان هر روزه ترامپ علیه مهاجران، تصریح کرد: با توجه به نیازهای اصلی خود به مسکن و دستیابی به امکانات بهداشتی و آموزشی لازم، تنها راه این است که سازمان یافته برای دستیابی به حقوق خود مبارزه کنیم.   

آمریکایی‌های لاتین تبار به عنوان یکی از مهم‌ترین گروه‌ها در انتخابات سال‌های اخیر توجه کاندیداهای دو حزب جمهوریخواه قرمز و دموکرات آبی را به آراء خود جلب کرده‌اند. به همین خطر کسب آراء  ایالات لاتین تبار در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا بسیار تعیین‌کننده است.

انتخابات آمریکا کمتر از یک ماه دیگر، در ۳ نوامبر (۱۳ آبان) در حالی برگزار خواهد شد که دو کاندیدای حزب دمکرات و جمهوریخواه واشنگتن برای پیروزی در آن به دنبال جذب رأی لاتین‌تبارهای آمریکا هستند.  

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

4 × یک =