سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۴۰:۴۳
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰

جایگزین «جانی دپ» در نقش گریندل‌والد مشخص شد

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی فرهنگ سار از پایگاه اطلاع‌رسانی ددلاین، مس میکلسن (Mads Mikkelsen) هنرپیشه پرآوازه دانمارکی که به بازی در فیلم سه تفنگدار و سریال هانیبال شناخته می‌شود، در صدر فهرست کمپانی برادران وارنر از گزینه‌های مناسب برای جایگزینی جانی دپ در دنیای سینمایی جانوران شگفت‌انگیز (The Fantastic Beasts) قرار دارد. به نقل از […]



به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی فرهنگ سار از پایگاه اطلاع‌رسانی ددلاین، مس میکلسن (Mads Mikkelsen) هنرپیشه پرآوازه دانمارکی که به بازی در فیلم سه تفنگدار و سریال هانیبال شناخته می‌شود، در صدر فهرست کمپانی برادران وارنر از گزینه‌های مناسب برای جایگزینی جانی دپ در دنیای سینمایی جانوران شگفت‌انگیز (The Fantastic Beasts) قرار دارد.

به نقل از منابع آگاه، میکلسن ۵۴ ساله انتخاب شخصی کارگردان فیلم، دیوید ییتس، برای بازی در نقش گریندل‌والد است اما همه‌چیز فعلا در مرحله مذاکرات اولیه قرار دارد.

جانی دپ کمتر از یک هفته پیش با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد به درخواست استودیو فیلمسازی برادران وارنر، از بازی در نقش گلرت گریندل‌والد در مجموعه فیلم‌های جانواران شگفت‌انگیز کناره‌گیری می‌کند.  

ماجرا از آن جا شروع شد که دادگاه عالی بریتانیا دوشنبه هفته گذشته (۱۲ آبان ۹۹) در پرونده شکایت این هنرپیشه سرشناس آمریکایی از روزنامه انگلیسی سان به جرم افترا، علیه او رای داد. نشریه سان در سال ۲۰۱۸ در مقاله‌ای از جانی دپ به عنوان مردی که دست به زن دارد و همسرش را کتک زده است، یاد کرده بود.  

این ستاره ۵۷ ساله سینما نیز موضوع را به دادگاه کشاند به این امید که بتواند وجهه از دست رفته خود را بازگرداند اما هیچ چیز آنطور که او انتظار داشت پیش نرفت. دادگاه علیه او رای داد و همین برای کمپانی برادران وارنر کافی بود تا این هنرپیشه رسوا را از سری فیلم‌های جانواران شگفت‌انگیز کنار بگذارد.

در بخشی از نامه اینستاگرامی جانی دپ اینطور آمده است: به اطلاع می‌رسانم برادران وارنر از من خواسته از نقش گریندل‌والد در جانوران شگفت‌انگیز کناره‌گیری کنم و من هم به این درخواست احترام گذاشته و با آن موافقت می‌کنم.  

کمپانی فیلمسازی برادران وارنر نیز در بیانیه‌ای خبر کناره‌گیری دپ از این مجموعه سینمایی را تایید کرد و گفت بازیگر جدیدی برای این نقش انتخاب خواهد شد.

جانی دپ دستمزد کامل بازی در قسمت سوم را دریافت خواهد کرد اما از آنجایی که برای بازی در پنج قسمت از این مجموعه قرارداد بسته بود، استودیو فیلمسازی برادران وارنر با تمام قوا به دنبال پیدا کردن جایگزینی برای این ستاره هالیوودی بود. فرضیات و گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره گزینه‌های احتمالی برای بازی در نقش گریندل‌والد وجود داشت اما آنطور که به نظر می‌رسد، مدس میکلسن انتخاب اول سازندگان این فیلم است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

6 − یک =