شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۲:۴۳
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳

تولیدات تحلیلی دستاورد شبکه رادیویی جوان است

عباس پارسیان روز شنبه در گفت‌وگو با فرهنگ سار گفت: زیرصفر، مجموعه برنامه رادیویی شبکه جوان است که تلاش می‌کند با نگاهی تخصصی به نقد و بررسی سیاست‌های تبلیغی رسانه‌های بیگانه در انعکاس تحولات ایران بپردازد. در این برنامه با استناد به مستندات صوتی رادیو و تلویزیون‌های فارسی زبان خارجی، شیوه‌های تبلیغاتی آنها در انعکاس موضوعات سیاسی […]



عباس پارسیان روز شنبه در گفت‌وگو با فرهنگ سار گفت: زیرصفر، مجموعه برنامه رادیویی شبکه جوان است که تلاش می‌کند با نگاهی تخصصی به نقد و بررسی سیاست‌های تبلیغی رسانه‌های بیگانه در انعکاس تحولات ایران بپردازد.

در این برنامه با استناد به مستندات صوتی رادیو و تلویزیون‌های فارسی زبان خارجی، شیوه‌های تبلیغاتی آنها در انعکاس موضوعات سیاسی و اجتماعی ایران، به صورت دقیق برای مخاطب جوان نقد و بررسی می‌شود.

این برنامه با اجرای آلیس ساکی و پویا امینیان، یکشنبه و سه‌شنبه هر هفته ساعت ۱۹:۴۵ روی آنتن شبکه رادیویی جوان می‌رود.
پارسیان با اشاره به موضوع جوانان و گام دوم انقلاب ادامه داد: برنامه از نزدیک با بخش‌ها و برنامک‌هایی متنوع همراه است که می‌کوشد تا در هر قسمت تجربیات یک جوان موفق انقلاب را بازتاب دهد.

گفت‌وگوی گروهی جوانان درباره چالش‌های گام دوم انقلاب، گفت‌وگو با کارشناس جوان و انقلابی پیرامون نقش جوانان در تحقق گام دوم انقلاب، مروری بر راهبردهای گام دوم از زبان رهبر انقلاب، همچنین بررسی موانع و راهکارهای تحقق گام دوم انقلاب در گفت‌وگو با مسئول جوان و انقلابی از بخش‌های مختلف این برنامه است که پنجشنبه‌ها ساعت ۲۰:۰۰ روی آنتن می‌رود.

مدیر گروه سیاسی رادیوجوان در پایان یادآور شد: یکی دیگر از برنامه‌های سیاسی این شبکه رادیویی گردونه است که شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶:۴۵ با اجرای مهدی مهدی‌قلی پخش می‌شود و به تحلیل و بررسی مهمترین مسایل سیاسی داخلی و خارجی روز ایران و رویداد سیاسی منطقه و جهان و موانع جهش تولید و راهکارهایی برای رفع آن‌ها می‌پردازد.

پارسیان در انتها یادآور شد: شبکه رادیویی جوان در سال جدید تلاش کرده‌ با ساخت برنامه‌هایی تحلیلی از شرایط جاری ایران و با نگاهی معطوف به اثار ویروس کرونا و غیره مختصاتی از آینده، نظام سیاسی و شرایط روبه جلوی کشور مبتنی بر گام دوم انقلاب و جهش تولید ارائه دهد.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

11 + 19 =