چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۹:۱۴:۱۷
دسته بندی: بین الملل
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷

ترامپ همزمان با مراسم تحلیف جو بایدن، گردهمایی برگزار می کند

به گزارش فرهنگ سار، آکسیوس امروز نوشت که ترامپ در نظر دارد تا با هواپیمای مخصوص ریاست جمهوری کاخ سفید را ترک کرده و ۱ بهمن و همزمان با مراسم تحلیف بایدن میزبان هوادارانش در فلوریدا باشد. منابع آگاه پیشتر به شبکه ان بی سی خبر داده بودند که ترامپ به دنبال آن است تا […]



به گزارش فرهنگ سار، آکسیوس امروز نوشت که ترامپ در نظر دارد تا با هواپیمای مخصوص ریاست جمهوری کاخ سفید را ترک کرده و ۱ بهمن و همزمان با مراسم تحلیف بایدن میزبان هوادارانش در فلوریدا باشد.

منابع آگاه پیشتر به شبکه ان بی سی خبر داده بودند که ترامپ به دنبال آن است تا قید حضور در مراسم تحلیف بایدن را زده و در عوض در جمع هوادارانش نامزدی خود در انتخابات ۲۰۲۴ را اعلام کند.

ترامپ ضمن تکرار اتهام ناسالم بودن انتخابات اخیر گفت که اگر مجمع گزینشگران به ریاست جمهوری بایدن رأی دهند کاخ سفید را ترک می‌کند.

رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا در راستای مقابله با گسترش ویروس کرونا اعلام کرد که قصد دارد مراسم تحلیف خود را در ابعادی کوچک و با جمعیت اندک برگزار کند.

وی گفت که شاید برای انجام این منظور، اول بهمن بر سکوی احداث شده در برابر ساختمان کنگره سوگند ریاست جمهوری یاد کند اما خواهان حضور انبوه جمعیت در این مراسم نیست.

پژوهشگران دانشگاه استنفورد در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خبر داده بودند که خودخواهی ترامپ و بی‌توجهی به توصیه‌های بهداشتی موجب شده تا برگزاری گردهمایی‌های پر ازدحام انتخاباتی، ویروس کرونا را به شدت سرایت داده و جان ۷۰۰ نفر را بگیرد.

در جریان شیوع ویروس کرونا در ۱۸ گردهمایی انتخاباتی دونالد ترامپ، ۳۰ هزار تن به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده و ۷۰۰ تن جان باختند.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

1 × 3 =