یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۶:۱۱:۴۵
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۳:۵۹

گل‌محمدی: شرایط سختی داریم/برای سه امتیاز به مصاف سایپا رفتیم

به گزارش فرهنگ سار، یحیی گل‌محمدی در پایان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سایپا در چارچوب هفته نخست بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر که در ورزشگاه دستگردی برگزار و با تساوی بدون گل پایان یافت، در ارزیابی خود از این مسابقه اظهار کرد: برای سه امتیاز آمده بودیم و در مجموع نیز با توجه به […]



به گزارش فرهنگ سار، یحیی گل‌محمدی در پایان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سایپا در چارچوب هفته نخست بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر که در ورزشگاه دستگردی برگزار و با تساوی بدون گل پایان یافت، در ارزیابی خود از این مسابقه اظهار کرد: برای سه امتیاز آمده بودیم و در مجموع نیز با توجه به شرایط موجود، بازی خوبی را انجام دادیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: در این مسابقه موقعیت‌های برای گلزنی بدست آوردیم. در مسابقات این چنینی که تیم حریف با انگیزه کار می‌کند باید از موقعیت‌ها استقفاه کنیم اما نتوانستیم این کار را انجام دهیم و مسابقه با تساوی تمام شد.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره بازیکنانی که از پرسپولیس جدا شدند افزود: شرایط یک مقدار سخت است زیرا به مرور زمان بازیکنان زیادی را از دست دادیم و بازیکنان جدیدی هم که گرفتیم جایگزین شدند.

گل‌محمدی اضافه کرد: اخیرا نیز دو بازیکن از ما جدا شدند و با توجه به اینکه سهمیه لیگ برتری پرسپولیس پر شده باید دنبال بازیکنی باشیم که در حد و اندازه‌های پرسپولیس باشد و بتواند کمک کند.

وی گفت: در حال ارزیابی هستیم تا جای بازیکنانی را که از دست دادیم بتوانیم به خوبی پر کنیم.

گل محمدی همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره صحنه اخراج کامیابی‌نیا اظهار کرد: در کنار زمین، نزدیک صحنه بودم و هیچ برخوردی صورت نگرفت ولی در هر صورت تصمیماتی که امروز گرفته شد خیلی سختگیرانه بود و کارت های زیادی داده شد.
وی افزود: همان طور که باشگاه های ما در شرایط مسابقه نیستند و در نخستین مسابقه شرایط سخت است، برای داورها نیز این شرایط وجود دارد و برای همه داورها آرزوی موفقیت می‌کنیم.  
سرمربی پرسپولیس درباره اعتراض کادر فنی این تیم به تصمیمات داور نیز گفت: تمرکزمان را باید روی عملکردمان بگذاریم و نقاط ضعف و پست‌هایی که بازیکن از دست دادیم را تقویت کنیم.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

یک × پنج =