جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۱:۳۵
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸

افشای قرارداد قرن/ باقری با عذرخواهی به استقلال برگشت

به گزارش فرهنگ سار، در دوازدهمین روز از بهمن ماه، بسته ورزشی فرهنگ سار با اخبار گوناگون ورزش تقدیم شما می‌شود. با ما همراه باشید. جام جهانی باشگاه‌ها از نگاه آمار؛ از بایرن و رئال تا رونالدو و کروس همزمان با آغاز جام جهانی ۲۰۲۰ باشگاه‌ها از روز پنجشنبه هفته جاری در قطر، فدراسیون بین […]



به گزارش فرهنگ سار، در دوازدهمین روز از بهمن ماه، بسته ورزشی فرهنگ سار با اخبار گوناگون ورزش تقدیم شما می‌شود. با ما همراه باشید.

جام جهانی باشگاه‌ها از نگاه آمار؛ از بایرن و رئال تا رونالدو و کروس

همزمان با آغاز جام جهانی ۲۰۲۰ باشگاه‌ها از روز پنجشنبه هفته جاری در قطر، فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در گزارشی به برخی از آمار چشمگیر تاریخ این تورنمنت اشاره کرد. جزییات این خبر را اینجا بخوانید.

به بهانه آغاز جشنواره فیلم فجر و ارتباطش با مستطیل سبز؛فوتبال ایران در موقعیت اَبلق؛ قاتل وحشی باش تا حذف نشوی

این روزها فوتبال ایران در وضعیتی ابلق‌گونه به سر می‌برد و اتفاقاتی خوب و تلخ در پیکرده‌اش رخ می‌دهد. متن کامل این یادداشت را اینجا بخوانید.

​ عضو کمیته فنی استقلال: خوب بازی نمی‌کنیم

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: استقلال خوب بازی نمی‌کند اما من اعتقاد دارم کادر فنی این توانایی را دارد در هفته‌های آینده نتایج بهتری را گرفته و همچنان خود را به عنوان مدعی اول قهرمانی مطرح کند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

انتخابات فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری؛ «علی مرادی» وارد گود شد

با پایان ثبت‌نام از کاندیدای ریاست فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری چهار ایرانی برای پست‌های مختلف این فدراسیون نام‌نویسی کردند. متن کامل این خبر را اینجا بخوانید.

تلاش «شبانه‌روزی» باشگاه پرسپولیس برای حل پرونده بودیمیر

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که مدیران این باشگاه برای حل مشکل شکایت بازیکن کروات پیشین سرخپوشان، «شبانه‌روزی» تلاش می‌کنند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

بزرگترین قرارداد تاریخ ورزش به نام «مسی»

روزنامه اسپانیایی ال‌موندو جزییات بزرگترین قرارداد ورزشی که متعلق به فوق ستاره بارسلونا است را منتشر کرد. جزییات این خبر را اینجا بخوانید.

راشفورد: سیاه‌پوست هستم و به این موضوع افتخار می‌کنم

مهاجم تیم فوتبال منچستریونایتد در واکنش به توهین‌های نژادپرستانه، گفت: انسانیت و شبکه‌های اجتماعی در بدترین حالت خود قرار دارند. بله من یک مرد سیاه پوست هستم و به این موضوع افتخار می‌کنم. متن کامل این خبر را اینجا بخوانید.

علی‌نژاد: وزارت ورزش دخالتی در انتخابات فدراسیون فوتبال ندارد

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای گفت: وزارت ورزش دخالتی در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال ندارد و فقط علاقمند است که مجمع آزادانه رای دهد. جزییات این خبر را اینجا بخوانید.

باقری با عذرخواهی به استقلال برگشت

«فرشید باقری» که از سوی محمود فکری در اختیار باشگاه استقلال گذاشته شده بود پس از عذرخواهی مجوز حضور در تمرینات آبی‌پوشان را پیدا کرد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

5 × سه =