شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۰:۱۹:۵۲
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

محصص: به آینده تیم ملی جوانان امیدواریم

به گزارش فرهنگ سار، «مرتضی محصص»  رییس کمیته فنی و توسعه فوتبال درباره انتخاب کادر فنی جدید تیم ملی جوانان اظهار داشت: «داوود مهابادی» یکی از مربیان جوان و آینده‌دار ایران است و در تیم‌هایی که کار کرده، مثمر ثمر بوده است. وی ادامه داد: مهابادی، مربی بدون حاشیه و کاملا فنی است و ترکیب […]



به گزارش فرهنگ سار، «مرتضی محصص»  رییس کمیته فنی و توسعه فوتبال درباره انتخاب کادر فنی جدید تیم ملی جوانان اظهار داشت: «داوود مهابادی» یکی از مربیان جوان و آینده‌دار ایران است و در تیم‌هایی که کار کرده، مثمر ثمر بوده است.

وی ادامه داد: مهابادی، مربی بدون حاشیه و کاملا فنی است و ترکیب خوبی را با «حمید درخشان» دارد و امیدوارم نتایج خوبی را در تیم ملی جوانان رقم بزنند.

رییس کمیته فنی و توسعه فوتبال در پایان گفت: بدون شک کار با تیم‌های جوانان و نوجوانان با باشگاهی فرق دارد و کمیته فنی و توسعه مربی با تجربه‌ای را انتخاب کرده و ما منتظر و امیدوار به کسب نتیجه و مقام خوب در آسیا و جام جهانی هستیم.

پس از بررسی‌های مختلف در نشست‌های کمیته فنی و توسعه فدراسیون، حمید درخشان به عنوان مدیرفنی و داود مهابادی به عنوان سرمربی تیم جوانان ایران معرفی شدند.

همچنین امین راستی، ایمان عالمی، محمدعلی یحیوی و بهزاد نوشادی اعضای کادر فنی تیم ملی خواهند بود و فراز فاطمی سرپرستی این تیم را برعهده خواهد داشت.

پیش از این هدایت تیم جوانان ایران به عهده پرویز مظلومی بود.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

دو + پانزده =