چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۱:۰۷
دسته بندی: بین الملل
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴

نتانیاهو مضطرب از موشک‌های مقاومت

به گزارش فرهنگ سار، نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سه شنبه شب هنگام پرواز از واشنگتن به سرزمین‌های اشغالی، از مبارزان فلسطینی که برای دفاع از سرزمین خود مقابل اشغالگران ایستادگی می‌کنند به عنوان تروریست نام برد و توئیت کرد که فلسطینیها همزمان با این “مراسم خاص تاریخی”، موشک شلیک کردند.  وی که نخست‌وزیر رژیمی است […]



به گزارش فرهنگ سار، نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سه شنبه شب هنگام پرواز از واشنگتن به سرزمین‌های اشغالی، از مبارزان فلسطینی که برای دفاع از سرزمین خود مقابل اشغالگران ایستادگی می‌کنند به عنوان تروریست نام برد و توئیت کرد که فلسطینیها همزمان با این “مراسم خاص تاریخی”، موشک شلیک کردند. 

وی که نخست‌وزیر رژیمی است که از سال ۱۹۴۲ با توطئه انگلیس سرزمین‌های فلسطینی را به اشغال خود در آورده است، افزود: به همه کسانی که دست خود را برای حمله به ما دراز می‌کنند، ضربه خواهیم زد، ولی دست خود را به سوی دست همه کسانی که برای صلح دراز می‌کنند، باز خواهیم کرد. 

در توئیت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی آشکار است که وی از شلیک موشک‌های مقاومت به سرزمین‌های اشغالی و ناکارآمدی “گنبد آهنین” در هدف قراردادن آن‌ها که به هدف اصابت کرده و منجر به کشته شدن پنج صهیونیست و زخمی شدن شماری دیگر شد، نگران است.  

وی در توئیت خود نوشت که آن‌ها (نیروی مقاومت) [ با پرتاب موشک ] می‌خواهند صلح را به عقب برگردانند، اما موفق نخواهند شد. 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که به دلیل شیوع “ویروس کرونا” در سرزمین‌های اشغالی و ناکارآمدی کابینه‌اش برای جلوگیری از این بیماری با اعتراض شدید صهیونیستها مواجه شده است، ادامه داد: اکنون با سه مأموریت به کشور بازگشته‌ام که اولین آن مبارزه با کرونا است. 

نتانیاهو در این توئیت در حالی از مبارزه با تروریسم به عنوان دومین ماموریت خود پس از بازگشت از واشنگتن سخن گفت که رژیم صهیونیستی طی ۷۲ سال گذشته به دلیل بی‌رحمانه‌ترین و نژادپرستانه‌ترین رفتارها علیه فلسطینی‌ها و بمباران مناطق فلسطینی‌نشین به ویژه غزه و دست داشتن در بسیاری از عملیات تروریستی، مورد انتقاد  سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشری قرار گرفته است.    

البته هدف نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از مبارزه با تروریسم، مقابله با فلسطینی‌هایی است که برای آزادسازی سرزمین اشغال شده خود در برابر اشغالگران مقاومت می‌کنند و اکنون مقاومت مسلحانه‌ مقابل دشمن را تنها راه نجات خود می‌دانند.    

وی از ادامه گسترش حلقه صلح به عنوان سومین ماموریت خود پس از بازگشت از واشنگتن، نام برد، در حالی که مردم منطقه و بسیاری از کشورهای عربی جهان توافق امارات متحده عربی و بحرین را خیانت به مردم فلسطین دانستند و اقدام این دو کشور عربی حاشیه خلیج فارس واکنش شدید برخی کشورهای منطقه را به دنبال داشت. 

باید به این نکته اشاره کرد که اعتراض شدید مردم منطقه و کشورهای خلیج فارس به اقدام امارات و بحرین در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی برخی از مقامات کشورهای عربی که واشنگتن و تل آویو ادعا می‌کردند در صف انتظار برای پیوستن به توافق هستند را مجبور کرد تا در اظهاراتی رسمی، مسیر خود را از امارات و بحرین دور کنند.      

نتانیاهو، سفر اخیرش به واشگتن و امضای دو سند صلح با کشورهای امارات و بحرین را تاریخی دانست و با روحیه‌نژاد پرستانه مدعی شد که صهیونیستها ثمرات این دو توافق را خیلی سریع می‌بینند و این میوه‌ها برای نسل‌های دیگر [ صهیونیست‌ها ] باقی خواهد ماند. 

وی برای رهایی از زیر فشارهای داخلی افزود: همه کسانی که در این مراسم شرکت کردند، فهمیدند که ما یک تغییر استراتژیک به نفع اسرائیل و به نفع صلح دست یافتیم. 

سه‌شنبه شب در واشنگتن قرارداد سازش میان امارات متحده عربی و بحرین با رژیم صهیونیستی در حضور “دونالد ترامپ” رییس جمهوری آمریکا به صورت رسمی امضا شد.

رژیم صهیونیستی با امارات متحده عربی و بحرین روابط خود را عادی کرده و این ۲ کشور به همراه عربستان به هواپیماهای رژیم اسرائیل اجازه دادند که از حریم هوایی آنها استفاده کنند؛ مسأله‌ای که بسیاری آن را خیانت به آرمان ملت فلسطین خواندند.

همزمان با این مراسم ، اعتراض های مردمی به امضای توافق عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در کشورهای منطقه از جمله بحرین، امارات و فلسطین برگزار شد و اصابت چند فروند موشک به سرزمین‌های اشغالی ضمن به هلاکت رساندن پنج صهیونیست و زخمی شدن شماری از آنها، موجب وحشت ساکنان این سرزمین‌ها شد.  

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

چهار + 9 =