دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۷:۴۲:۰۷
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳

شجاعیان: امکانات در شان استقلال نیست

به گزارش فرهنگ سار، «داریوش شجاعیان» امروز (چهارشنبه) در حاشیه تمرین تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در فصلی قرار داریم که قابل مقایسه با فصل‌های قبلی نیست. خیلی دیر شروع کردیم. تیمی که بخواهد در لیگی فشرده موفق شود باید فرصت حداقل ۴۰ روزه برای آماده‌سازی داشته باشد در حالی که فقط ۲۰ […]



به گزارش فرهنگ سار، «داریوش شجاعیان» امروز (چهارشنبه) در حاشیه تمرین تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در فصلی قرار داریم که قابل مقایسه با فصل‌های قبلی نیست. خیلی دیر شروع کردیم. تیمی که بخواهد در لیگی فشرده موفق شود باید فرصت حداقل ۴۰ روزه برای آماده‌سازی داشته باشد در حالی که فقط ۲۰ روز فرصت داشتیم که آماده شویم.

وی افزود: امسال از نظر جمع‌آوری امتیاز در مقایسه با سال‌های گذشته، جلو هستیم. امیدوارم که یک سری مسائل و حرف‌هایی که شایسته استقلال نیست زده نشود تا کادر فنی و بازیکنان فرصت داشته باشند تا از نظر بدنی و هماهنگی در شرایط خوبی قرار بگیرند.

هافبک تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: از نظر آمادگی بدنی شاید از شرایط خودم راضی نباشم اما در زمین تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا به استقلال کمک کنم و هیچ وقت برای تیم کم نگذاشتم. هر زمانی هم که کادر فنی صلاح بداند با تمام وجود تلاش می‌کنم.

وی در مورد اینکه استقلال از وجود یک بازیساز در میانه زمین رنج می‌برد، گفت: تا در تمرینات شرکت نکنید و شرایط بدنی بازیکنان را نبینید، نمی‌توانید وضعیت بازیکنان را قضاوت کنید. من ۴ سال است که در استقلال هستم و همیشه این انتقادات را مطرح می‌کردند. حتی زمانی که «مجتبی جباری» و «سرور جباروف» هم در استقلال بودند می‌گفتند که بازیساز نداریم اما در ادامه شرایط بهتر شد.

شجاعیان تصریح کرد: در چهار سال اخیر خیلی به ما ظلم شد. اگر شما عکس‌هایی از تمرین روز گذشته را دیده باشید متوجه می‌شوید که اوضاع چمن چقدر خراب بود. همین زمین فعلی هم شایسته تیم استقلال نیست. این تیم مشکلات زیادی دارد. امیدوارم مدیران کمک کنند تا بتوانیم امکاناتی در شان استقلال داشته باشیم. اگر امکانات و حمایت باشد استقلال را به جایگاه اصلی‌اش می‌رسانیم. در روزهای بارانی در زمین چمن مصنوعی تمرین می‌کنیم و دیاباته را در زمینی از دست دادیم که قابل تمرین نبود.

وی در مورد تشبیه شرایط استقلال با پرسپولیس اضافه کرد: نمی‌دانم این تفاوت‌ها به کجا باز می‌گردد. برخی روزها در راه تمرین متوجه می‌شویم که محل تمرین تغییر کرده است. این در شان تیم بزرگ استقلال نیست که در جای ثباتی تمرین نداشته باشیم. تغییرات زیاد موجب مصدومیت بازیکنانمان می‌شود و این در حالی است که هر هفته محل تمرین تغییر می‌کند.

شجاعیان خاطرنشان کرد: ۲ مصدومیت طولانی مدت را پشت‌سر گذاشتم و ۴۰۰ روز برای استقلال در بازی رسمی بازی نکردم. این موضوع باعث می‌شود کمی محتاط باشم اما روز به روز شرایط بهتر می‌شود.

وی گفت: هواداران همیشه پشتیبان تیم و کادر فنی بودند و امیدوارم همانطور که گفتم، امسال هم با حمایت هواداران قهرمان شویم.

تیم فوتبال استقلال که در هفته پنجم لیگ برتر با تساوی یک بر یک برابر صنعت نفت آبادان متوقف شد در حال حاضر با ۸ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

استقلال در هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز یکشنبه (۲۳ آذر) از ساعت ۱۵:۴۵ در مشهد میهمان شهر خودرو است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

6 + دوازده =