یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۶:۱۰:۱۶
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

رضایت «زیدان» از تساوی با مونشن گلادباخ

به گزارش فرهنگ سار، تیم فوتبال رئال‌مادرید اسپانیا در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و در دیدار خارج از خانه مقابل گلادباخ آلمان با گل‌هایی که در دقایق پایانی به‌ثمر رساند از شکست رهایی پیدا کرد و به تساوی دو بر دو دست یافت. «زین‌الدین زیدان» پس از تساوی تیمش در نشست خبری […]



به گزارش فرهنگ سار، تیم فوتبال رئال‌مادرید اسپانیا در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و در دیدار خارج از خانه مقابل گلادباخ آلمان با گل‌هایی که در دقایق پایانی به‌ثمر رساند از شکست رهایی پیدا کرد و به تساوی دو بر دو دست یافت.

«زین‌الدین زیدان» پس از تساوی تیمش در نشست خبری پس از بازی روی نکات مثبت تیمش تاکید داشت. او در این خصوص، اظهار داشت: ما در همه بازی‌ها برای پیروزی تلاش می‌کنیم اما نتیجه‌ای که گرفتیم، نتیجه خوبی بود. ما مستحق تساوی و حتی برد در این دیدار بودیم. ما دو گل دریافت کردیم و بعد از آن توانستیم به بازی برگردیم و این شخصیت واقعی ما را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: ما در این دیدار وحشت نکردیم. مرتبا بازی را در فضاهای مختلف می‌بردیم و شخصیت واقعی و سبک خودمان را نشان می‌دادیم. هیچ بازی آسانی وجود نخواهد داشت اما اگر ما در همه دیدارهایمان به همین شکل بازی‌ کنیم به طور قطع از گروهمان صعود می‌کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال رئال‌مادرید در خصوص بازی کردن «ادن هازارد» و برگشت او بعد از مصدومیت، گفت: نقشه و تلاش ما این بود که هازارد بازی کند. من نمی‌دانم که چه زمانی او را به صورت کامل در اختیار خواهیم داشت. این اولین بازی او در این فصل بود و ما برای آمادگی کامل او عجله نخواهیم داشت. 

تیم فوتبال رئال مادرید در نخستین دیدار گروهی نیز در برابر تیم شاختار دونتسک به تساوی رضایت داده بود.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

1 × سه =