پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۲:۰۶:۲۰
دسته بندی: بین الملل
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰:۰۶

سومین دور از شمارش آرا در جورجیا نیز نتوانست شکست ترامپ را جبران کند

به گزارش فرهنگ سار از روزنامه نیویورک تایمز، مقامات انتخاباتی جورجیا دوشنبه شب اعلام کردند، که بعد از سومین دور از شمارش آرا در این ایالت نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در جورجیا تایید شده و آن پیروزی بایدن بر ترامپ است. برد رافنسپرگر معاون فرماندار جورجیا که از حزب جمهوری خواه نیز است […]



به گزارش فرهنگ سار از روزنامه نیویورک تایمز، مقامات انتخاباتی جورجیا دوشنبه شب اعلام کردند، که بعد از سومین دور از شمارش آرا در این ایالت نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در جورجیا تایید شده و آن پیروزی بایدن بر ترامپ است.

برد رافنسپرگر معاون فرماندار جورجیا که از حزب جمهوری خواه نیز است در کنفرانس خبری گفت: ما سه بار آرای قانونی را مورد شمارش قرار داده ایم و نتایج بدون تغییر باقی مانده است.

به دنبال ادعاهای کمپین ترامپ مبنی بر تقلب در آرای انتخاباتی در جورجیا تا کنون سه بار آرای در این ایالت به صورت دستی و ماشینی مورد شمارش قرار گرفته اما در هر سه بار نتیجه یکسان بوده و تاییدی بر شکست ترامپ در برابر بایدن بوده است.

این در حالیست که  رئیس جمهوری  آمریکا روز شنبه در یک برنامه انتخاباتی در ایالت جورجیا در حمایت از دو سناتور جمهوریخواه شرکت کرد و بار دیگر ادعاهای مربوط به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری را مطرح کرده است.

این نخستین حضور ترامپ در جمع طرفدارانش از زمان شکست در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر به شمار می رود، هر چند او هنوز حاضر به پذیرش شکست در برابر جو بایدن نشده است.

ترامپ در این برنامه انتخاباتی به جای حمایت از سناتورهای جمهوریخواه ایالت جورجیا، بیشتر سعی کرد تا ادعاهایش درباره تقلب در انتخابات ریاست جمهوری را تکرار کند و این بار نیز حاضر نشد سند و مدرک معتبری را برای ادعاهایش ارائه دهد.

ترامپ گفت: آنها در انتخابات ریاست جمهوری تقلب و کلاهبرداری کردند ولی ما هنوز در این انتخابات پیروز خواهیم شد و آنها قصد دارند در این انتخابات نیز تقلب کنند.

بایدن نخستین نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا است که توانسته است از سال ۱۹۹۲ میلادی تاکنون در جورجیا پیروز شود.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

سه × سه =