چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۴:۲۴:۱۷
دسته بندی: بین الملل
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴

روزشمار انتخابات ۲۰۲۰؛ ترخیص شتاب‌زده ترامپ از بیمارستان

به گزارش روز سه شنبه فرهنگ سار، پس از آنکه دونالد ترامپ پس از بهبودی نسبی و کنترل بیماری کووید ۱۹ از بیمارستان مرخص شد، دکتر فائوچی در مصاحبه با سی ان ان هشدار داد که ممکن است حال رئیس‌جمهوری آمریکا در روزهای آینده بدتر شود. وی گفت: ظاهرش که خوب است. مساله این است […]



به گزارش روز سه شنبه فرهنگ سار، پس از آنکه دونالد ترامپ پس از بهبودی نسبی و کنترل بیماری کووید ۱۹ از بیمارستان مرخص شد، دکتر فائوچی در مصاحبه با سی ان ان هشدار داد که ممکن است حال رئیس‌جمهوری آمریکا در روزهای آینده بدتر شود. وی گفت: ظاهرش که خوب است. مساله این است که هنوز در مراحل ابتدایی بیماری هستیم. گاهی اوقات ۵ تا ۸ روز پس از ابتلا به بیماری ممکن است حال شما دگرگون شود.

وی همچنین نسبت به مفید بودن پادتن‌هایی که به ترامپ تزریق شد، ابراز بدگمانی کرد.

سی ان ان همچنین به نقل از یکی از مقام‌های دولت ترامپ خبر داد که ملانیا ترامپ که خبر مثبت شدن آزمایش کرونای وی همزمان با ترامپ اعلام شد، قصد ترک کاخ سفید و خروج از قرنطینه را ندارد. این مقام گفت که ملانیا از خطرات بیماری کووید ۱۹ آگاهی داشته و نمی‌خواهد خطر کرده و آن را به دیگران سرایت دهد.

به نوشته سی ان ان، در نخستین مناظره انتخاباتی نامزدهای دموکرات و جمهوری‌خواه، ملانیا تنها عضو خانواده ترامپ بود که تا پایان مناظره ماسک بر صورت داشت و تنها هنگام استقبال از همسرش آن را از صورت برداشت.

شان کانلی پزشک معالج ترامپ پیشتر گفته بود که بیماری بانوی اول آمریکا خفیف است.

جک اوهمن کاریکاتوریست روزنامه کالیفرنیایی ساکرامنتو بی (Sacramento Bee) پس از توصیه ترامپ به مردم برای تسلیم نشدن در برابر کرونا عدم هراس آر آن، کاریکاتوری کشید که رئیس‌جمهوری آمریکا را در حال ادای این جملات در برابر پرچم نیمه‌افراشته و گورستانی از ۲۱۰ هزار قربانی آمریکایی کووید –۱۹ نشان می‌دهد.

۲۷ روز مانده به انتخابات ۱۳ آبان، تارنمای ۵۳۸ که درزمینهٔ پیش‌بینی نتایج انتخابات آمریکا ید طولایی دارد ۷ ایالت رقابتی را فهرست کرده که نقشی اساسی در تعیین رئیس‌جمهوری آتی دارند. با توجه به تعداد گزینشگران هر ایالت و شدت رقابت در آنها تارنمای مزبور پیش‌بینی کرد که پیروزی در هر یک از این ایالات تا چه حد احتمال پیروزی در انتخابات سراسری را افزایش می‌دهد.

کارولینای شمالی ۳.۱ درصد، اوهایو ۳.۸ درصد، آریزونا ۵.۳ درصد، میشیگان ۹ درصد، ویسکانسین ۱۳.۴ درصد، فلوریدا ۱۴.۳ درصد و پنسیلوانیا ۲۸.۳ درصد.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

یک × 4 =