پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۹:۴۸:۳۴
دسته بندی: بین الملل
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱:۲۴

حمله بولتون به ترامپ  

به گزارش فرهنگ سار، بولتون که پیش از این دست راست ترامپ محسوب می‌شد، روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه سی ان ان گفت: برای اولین بار در طول زندگی سیاسی خود در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نخواهم کرد. وی تاکید کرد که در انتخابات سوم نوامبر (۱۳آبان) نه به ترامپ نامزد جمهوریخواهان و نه به بایدن […]



به گزارش فرهنگ سار، بولتون که پیش از این دست راست ترامپ محسوب می‌شد، روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه سی ان ان گفت: برای اولین بار در طول زندگی سیاسی خود در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نخواهم کرد.

وی تاکید کرد که در انتخابات سوم نوامبر (۱۳آبان) نه به ترامپ نامزد جمهوریخواهان و نه به بایدن نامزد دموکرات‌ها رای نخواهم داد.

بولتون هشدار داد ترامپ که به تازگی از بیمارستان مرخص شده دقیقا همان فردی است که برای مدت‌ها با وی کار می‌کرده و با ارعاب و انکار واقعیت‌ها با جهان برخورد می‌کند.

وی افزود: فکر نمی‌کنم ترامپ صلاحیت انجام کار را داشته باشد، فکر نمی‌کنم او یک جمهوری‌خواه محافظه کار باشد … من در ماه نوامبر به او رأی نمی‌دهم. مطمئناً به جو بایدن نیز رأی نخواهم داد. 

بولتون که به تازگی کتاب “اتاقی که در آن اتفاق افتاد” را در افشای کارنامه و کاراکتر دونالد ترامپ منتشر کرده، در گفت‌وگوهای اخیر خود آشکارا ترامپ را به ناکارآمدی در مقابله با مشکلات و ناآگاهی از فراز و نشیب امور سیاسی متهم می‌کند.

بولتون با اشاره به ضعف‌های شخصیتی ترامپ، می‌گوید که او به رهبران پر اهمیتی مانند شی جین‌پینگ رییس جمهوری چین و ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه به شدت حسادت می‌ورزد. او دوست دارد کنار سیاستمداران برجسته بنشیند و مثل آنها تصمیمات بزرگی بگیرد.

بولتون در مصاحبه با دویچه وله تأکید می‌کند که در همکاری ۱۷ ماهه خود با دولت ترامپ، متوجه شده است که او برخلاف آنچه خود و نزدیکانش ادعا می‌کنند، از امور امنیتی کشور ناآگاه است و حاضر نیست با مطالعه اسناد و گزارش‌ها اطلاعات بهتر و بیشتری کسب کند.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

15 − هشت =