چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۳:۵۷
دسته بندی: بین الملل
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲:۲۲

جنبلاط:توافق امارات و رژیم صهیونیستی، نمایش تبلیغاتی به سود ترامپ است

به گزارش فرهنگ سار، جنبلاط در این توئیت افزود: از زمان تاسیس رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطین، شهرک‌سازی، یهودی‌سازی، مصادره اراضی فلسطینی و کوچاندن فلسطینیان ادامه داشته است. وی نوشت که اشغالگری رژیم صهیونیستی در جولان و قدس، همانند اشغالگری نازی‌ها در پاریس و فرانسه است. جنبلاط ابراز امیدواری کرد که عرب‌ها پیش از دیر […]



به گزارش فرهنگ سار، جنبلاط در این توئیت افزود: از زمان تاسیس رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطین، شهرک‌سازی، یهودی‌سازی، مصادره اراضی فلسطینی و کوچاندن فلسطینیان ادامه داشته است.

وی نوشت که اشغالگری رژیم صهیونیستی در جولان و قدس، همانند اشغالگری نازی‌ها در پاریس و فرانسه است.

جنبلاط ابراز امیدواری کرد که عرب‌ها پیش از دیر شدن و نابودی کامل آرمان ملت فلسطین از خطرات این اقدام امارات آگاه شوند.

آمریکا، رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی روز گذشته (پنجشنبه ۲۳ مرداد) با انتشار بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند؛ ابوظبی و تل‌آویو رسماً روابط خود را عادی می‌کنند.

عربستان سعودی و امارات در سال‌های اخیر برای ارتباط با صهیونیست‌ها تلاش‌های زیادی کرده‌اند که با روی کار آمدن «دونالد ترامپ» در آمریکا در سال ۲۰۱۵ میلادی، این روند سرعت بیشتری به خود گرفته است.

ریاض و ابوظبی به دنبال آن هستند که قبل از پایان یافتن دوره ریاست جمهوری ترامپ، به رابطه با رژیم صهیونیستی دست یابند؛ زیرا در اصل این رابطه، شخص ترامپ قرار دارد و معلوم نیست که وی دوباره به عنوان رییس جمهوری آمریکا انتخاب شود.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

16 − نه =