چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۵:۲۴:۳۱
دسته بندی: بین الملل
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰

تیراندازی ملوانان نیروی دریایی آمریکا در پایگاه نظامی در مریلند

رسانه‌ها از تیراندازی در یکی از شهرهای ایالت مریلند در آمریکا، نزدیک یک پایگاه نظامی و جراحت چند تن در جریان این حادثه خبر دادند.



به گزارش گروه بین‌الملل فرهنگ سار، رسانه‌ها در حالی از وقوع  تیراندازی نزدیک یک پایگاه نظامی در یکی از شهرهای ایالت مریلند خبر دادند که نیروی دریایی این کشور تایید کرده ملوانان نیروی دریایی در این ماجرا دخالت داشتند.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «راشاتودی» پلیس مریلند از تیراندازی فردی مسلح در شهر «فردریک» در غرب ایالت مریلند و اعزام نیروهای امنیتی به محل حادثه خبر داد. به گفته پلیس، این تیراندازی دو مجروح برجای گذاشت. پلیس در حالی از کشته شدن مظنون این حادثه خبر داد  که گفته می‌شود مظنون ۳۸ ساله این ماجرا  پس از تیراندازی به سوی دو نفر به سمت پایگاه نیروی دریایی امریکا رفت و در آنجا با شلیک ملوانان نیروی دریایی کشته شد.

به نوشته روزنامه «نیوریوک تایمز» در پی تیراندازی نزدیک یک پایگاه نظامی «فورت دتریک» در ایالت مریلند دو نفر به شدت مجروح شدند. گفته می‌شود مظنون این حادثه عضو نیروی دریایی آمریکا بوده است. پلیس در اطلاعات خود افزوده که مشخص نیست مظنون این حادثه چگونه کشته شده است.

نیروی دریایی آمریکا با تایید این حادثه اعلام کرده که چند ملوان نیروی دریایی در این حادثه نقش داشتند.

در جریان دو حادثه تیراندازی در شامگاه جمعه و بامداد شنبه در همین ایالت دستکم ۴ نفر کشته شدند.

با وجود تلاش «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا برای تصویب قوانین جدید برای محدود کردن آزادی حمل سلاح در آمریکا، در حدود دو ماه از روی کار آمدن او، چند مورد تیراندازی مرگبار در این کشور رخ داده است. بر اساس نظرسنجی جدید شبکه «اِی‌بی‌سی نیوز» و موسسه «ایپسوس»، ۵۷ درصد از مردم آمریکا از مدیریت اوضاع فعلی توسط دولت بایدن ناراضی هستند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

پنج − 4 =