چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۳:۰۲
دسته بندی: بین الملل
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷

ترامپ و بازهم تکرار ادعای پیروزی در انتخابات ۲۰۲۰

به گزارش فرهنگ سار، ترامپ در حساب کاربری توئیتر خود نوشت: انتخابات را با اکثریت بالایی بردم، اما به یاد داشته باشید که فقط به آرای قانونی می اندیشم، نه به همه رای دهندگان جعلی و تقلبی که به طور معجزه آسایی از هر جایی نمایان شد. چه رسوایی بزرگی! وی در توئیت دیگر «برایان […]



به گزارش فرهنگ سار، ترامپ در حساب کاربری توئیتر خود نوشت: انتخابات را با اکثریت بالایی بردم، اما به یاد داشته باشید که فقط به آرای قانونی می اندیشم، نه به همه رای دهندگان جعلی و تقلبی که به طور معجزه آسایی از هر جایی نمایان شد. چه رسوایی بزرگی!

وی در توئیت دیگر «برایان کمپ» و «داگ دوسی» فرمانداران ایالت های جورجیا و آریزونا را مورد انتقاد قرار داد و گفت که این دو فرماندار جمهوریخواه سخت تر از هر دموکراتی، علیه وی و حزب جمهوریخواه جنگیده اند.

رئیس جمهوری آمریکا در این توئیت آورد: آنها (فرمانداران جورجیا و آریزونا) اجازه دادند آرایی را که من به آسانی به دست آورده بودم، دزیده شود. هرگز فراموش نکنید، به خروج آنها از (مقام فرمانداری) رای دهید.

ترامپ در توئیت سوم خود با لحنی هشدارآمیز نوشت: ما جنگ را آغاز کرده ایم.

دادخواست مورد حمایت ترامپ مبنی بر ابطال پیروزی جو بایدن در انتخابات ۲۰۲۰ از سوی دیوان عالی آمریکا رد شد، اما ترامپ همچنان بر پیروزی اش در انتخابات اصرار دارد.

به گفته تحلیلگران و کارشناسان مسائل داخلی آمریکا، وی تنها رئیس جمهوری در تاریخ این کشور است که به واقع نهاد دموکراسی را که همان آرای مردمی است، با خطر مواجه کرده است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

7 − 7 =