شنبه, ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۶:۵۸:۳۸
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹

بند مخفی قرارداد «سوارز» با اتلتی؛ کسی از سی‌اُم ژوئن خبر دارد؟

به گزارش فرهنگ سار، در قرارداد سوارز، بندهای زیادی گنجانده شده است از جمله بندهایی مربوط به پرداخت پاداش به مرد اروگوئه‌ای در صورت گذر از تعداد مشخصی گل و این در حالی است که سوارز همین حالا به مرز ۱۵ گل زده رسیده و تا دریافت پاداش بعدی به تنها ۴ گل نیاز دارد. […]



به گزارش فرهنگ سار، در قرارداد سوارز، بندهای زیادی گنجانده شده است از جمله بندهایی مربوط به پرداخت پاداش به مرد اروگوئه‌ای در صورت گذر از تعداد مشخصی گل و این در حالی است که سوارز همین حالا به مرز ۱۵ گل زده رسیده و تا دریافت پاداش بعدی به تنها ۴ گل نیاز دارد.

با این حال، یکی از بندهای قرارداد سوارز عملا می‌تواند آینده وی را تحت الشعاع قرار دهد زیرا در قرارداد وی بندی وجود دارد که او را قادر می‌سازد در ۳۰ ژوئن اتلتیکو را به عنوان بازیکن آزاد ترک کند.

اگرچه این بیند در قرارداد سوارز وجود دارد اما وی از بودن در مادرید و کار کردن تحت هدایت «دیگو سیمئونه» خوشحال بوده و بعید است که این بند قرارداد خود را فعال کند.

باتوجه به این موضوع، اتلتی نگران استفاده وی از این بند نیست. آنها خوشحالند که یک مهاجم کلاس جهانی به خدمت گرفته‌اند؛ کسی که به نظر به اندازه‌ای انگیزه دارد تا به بارسا ثابت کند که آبی اناری‌ها در صدور رضایتنامه برای وی به منظور پیوستن به رقیب داخلی، سخت در اشتباه بوده‌اند.

سوارز روند استثنایی را سپری می‌کند و مصمم است تا به زنجیره گلزنی‌های خود تداوم بخشد؛ موضوعی که به احتمال زیاد به قهرمانی اتلتی در فصل ۲۰۲۰ – ۲۰۲۱ منجر خواهد شد.

علاوه بر قدرت گلزنی، سوارز نشان داده که می‌تواند به مثابه یک رهبر در تیم عمل کند؛ بنابراین هیچکس در واندامتروپولیتانو وجود ندارد که به ادامه حضور وی برای یک سال دیگر در مادرید شک کند.

سنت داوید ویا

دوران حضور سوارز در مادرید به دوارن حضور داوید ویا شباهت دارد؛ زمانی که او در تابستان ۲۰۱۳ بارسا را به مقصد اتلتی ترک کرد و به همراه سیمئونه قهرمان لالیگا شد.

ویا به خوبی هماهنگ شد، گلزنی کرد و لالیگا را بُرد اما سه سال کامل قرارداد منعقد شده خود را با این تیم به پایان نرساند و پس از یک سال به باشگاه نیوریوک سیتی آمریکا ملحق شد.

اتلتی معتقد است که سوارز آینده متفاوتی خواهد داشت و اینکه او از این بند چشم پوشی کرده و با اتلتی ادامه خواهد داد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

هفده + 13 =