یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۰:۲۵:۱۵
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱

آخرین ادعای مدیرعامل برکنار شده هم تکذیب شد؛ نوری در نقش استراماچونی

به گزارش فرهنگ سار، در نهمین روز از هفتمین ماه سال، بسته ورزشی فرهنگ سار در حالی تقدیم می‌شود که اخبار جالبی پیرامون باشگاه استقلال وجود داشت؛ آن هم در شبی که رقیب سنتی برای حضور در جمع چهار تیم برتر آسیا تلاش می‌کند. با ما همراه باشید. نوری ادعای سعادتمند را تکذیب کرد: «با […]



به گزارش فرهنگ سار، در نهمین روز از هفتمین ماه سال، بسته ورزشی فرهنگ سار در حالی تقدیم می‌شود که اخبار جالبی پیرامون باشگاه استقلال وجود داشت؛ آن هم در شبی که رقیب سنتی برای حضور در جمع چهار تیم برتر آسیا تلاش می‌کند. با ما همراه باشید.

نوری ادعای سعادتمند را تکذیب کرد: «با هیچ تیمی توافق نکردم»

«الکساندر نوری» در صفحه شخصی خود ادعای مدیرعامل تازه برکنار شده استقلال را رد و توافق با این باشگاه را تکذیب کرد. جزییات بیشتر را در اینجا پیگیری کنید.

دمبله پیشنهاد منچستریونایتد را رد کرد

مهاجم فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا با وجود علاقه منچستریونایتد به او، اعلام کرد که قصد ماندن در تیمش را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر روی اینجا کلیک کنید.

سعادتمند از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شد

«احمد سعادتمند» به صورت رسمی از سمت مدیر عاملی باشگاه استقلال برکنار شد. ادامه خبر در اینجا قابل دسترسی است.

«بریتوِیت» آخرین «خرید اضطراری» فوتبال اسپانیا

فدراسیون فوتبال اسپانیا قانون انتقادبرانگیزی را که در فصل گذشته به باشگاه بارسلونا اجازه داد تا پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات «مارتین بریتویت» را خریداری کند، لغو کرد و از حیث مقررات با سایر کشورهای اروپایی هم‌راستا شد. جزییات بیشتر در اینجا.

حضور ملی‌پوش روس در لیگ برتر بسکتبال زنان

ملی‌پوش روس در قراردادی با تیم نارسینا در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال زنان برای این تیم بازی خواهد کرد. توضیحات تکمیلی را در اینجا بخوانید.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

شانزده − 9 =