شنبه, ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۰:۲۴:۲۷
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹

بدنبال غیبت قطعی «بنزما»؛ رئال بهتر است زنده از ایتالیا برگردد

به گزارش فرهنگ سار، با این تفاسیر «زین الدین زیدان» برای سفر به برگامو ایتالیا، ۹ نفر از بازیکنان تیم اصلی خود را در اختیار نخواهد داشت؛ هیچ سورپرایز لحظه آخری در کار نبوده و تنها هدف این است که زنده به مادرید برگردند. از یک سو، نبودن بنزما باعث از دست رفتن ۱۷ گل […]



به گزارش فرهنگ سار، با این تفاسیر «زین الدین زیدان» برای سفر به برگامو ایتالیا، ۹ نفر از بازیکنان تیم اصلی خود را در اختیار نخواهد داشت؛ هیچ سورپرایز لحظه آخری در کار نبوده و تنها هدف این است که زنده به مادرید برگردند.

از یک سو، نبودن بنزما باعث از دست رفتن ۱۷ گل برای رئال مادرید است، درست معادل ۳۴ درصد گل‌های زده تیم در فصل جاری اما کهکشانی‌ها علاوه بر مرد فرانسوی، «سرخیو راموس»، «ادن هازارد»، «فده والورده» و «رودریگو» را هم که همگی دست کم یک بار گلزنی کرده‌اند، در اختیار ندارند.

به عبارت دیگر، زیدان با تیمی راهی ایتالیا می‌شود که تنها ۲۳ گل به ثمر رسانده و گلزن برتر آن هم کاسمیرو با ۶ گل زده است؛ پس از او «لوکا مودریچ» با ۴ و «وینیسیون جونیور» با سه گل قرار دارند.

زیدان در این باره گفت: این چیزی است که داریم و برای بازی به خوبی آماده می‌شویم.

مرد فرانسوی نیمکت رئال از روز جمعه می‌دانست که رسیدن بنزما به این دیدار به شدت غیرمحتمل است و هیچ معجزه‌ای در کار نخواهد بود.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

پنج × 5 =