یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۵:۳۳:۲۰
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

جانشین احتمالی «پِپ» از آلمان می‌آید

به گزارش فرهنگ سار و به نقل از دیلی‌میل، تیم فوتبال منچسترسیتی در فصل جدید نتوانسته نتایج خوبی کسب کند و همین موضوع باعث شده تا زمزمه‌های جدایی «پپ گواردیولا» از این باشگاه شنیده شود.  سرمربی سیتیزن‌ها با وجود شایعات جدایی او از این تیم، بر این باور است که وضعیت قرارداد او تاثیری بر عملکرد […]



به گزارش فرهنگ سار و به نقل از دیلی‌میل، تیم فوتبال منچسترسیتی در فصل جدید نتوانسته نتایج خوبی کسب کند و همین موضوع باعث شده تا زمزمه‌های جدایی «پپ گواردیولا» از این باشگاه شنیده شود. 

سرمربی سیتیزن‌ها با وجود شایعات جدایی او از این تیم، بر این باور است که وضعیت قرارداد او تاثیری بر عملکرد ستاره‌های منچسترسیتی نخواهد داشت اما با توجه به این موضوع که بازیکنان تیم به موضوع جانشینی گواردیولا فکر می‌کنند و عملکرد این مربی اسپانیایی نیز متزلزل است، او باید هرچه زودتر تصمیم قطعی خود را بگیرد.

منچسترسیتی امیدوار است که پرافتخارترین مربی تاریخ باشگاه، بیش از هشت ماهی که از مدت قراردادش باقی مانده را در این تیم بماند اما در این خصوص به او آزادی عمل داده شده است. سیتیزن‌ها می‌خواهند تکلیف خود را بدانند و در صورت جدایی پپ، جانشین او را انتخاب کنند. نشریه دیلی میل از «یولیان ناگلزمان» به عنوان جانشین احتمالی گواردیولا نام برده است.  

ناگلزمان در سال ۲۰۱۶ سرمربی باشگاه هوفنهایم شد و این تیم را از سقوط به دسته پایین‌تر نجات داد. او در فصل ۱۷–۲۰۱۶ که اولین فصل کاملش به عنوان سرمربی بود، هوفنهایم را به رده چهارم بوندسلیگا رساند و موفق شد سهمیه پلی آف فصل آتی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. وی در سال ۲۰۱۶ به عنوان مربی سال آلمان نیز انتخاب شد. او با رساندن لایپزیش به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان دومین مربی برتر سال بعد از «هانس هیترفلیک» انتخاب شد که به عنوان یک مربی ۳۳ ساله حیرت‌انگیز است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

5 × سه =