شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۰:۳۷
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰

برنامه جدید نیم‌فصل نخست لیگ برتر والیبال اعلام شد

به گزارش فرهنگ سار، عصر دیروز فدراسیون والیبال برنامه نیم‌فصل نخست لیگ برتر را منتشر کرد. در این برنامه نام تیم راه‌یاب ملل وجود نداشت اما شهرداری قزوین و شهروند اراک قرار داشتند. این درحالی بود که ساعتی پیش از انتشار برنامه نیم‌فصل، در سایت فدراسیون اعلام شده بود که شهرداری قزوین به دلیل عمل […]



به گزارش فرهنگ سار، عصر دیروز فدراسیون والیبال برنامه نیم‌فصل نخست لیگ برتر را منتشر کرد. در این برنامه نام تیم راه‌یاب ملل وجود نداشت اما شهرداری قزوین و شهروند اراک قرار داشتند. این درحالی بود که ساعتی پیش از انتشار برنامه نیم‌فصل، در سایت فدراسیون اعلام شده بود که شهرداری قزوین به دلیل عمل نکردن به تعهدات مالی کنار گذاشته شده است. در آن خبر نام راه‌یاب ملل مریوان هم در میان ۱۴ تیم حاضر در لیگ برتر وجود داشت.

با آشکار شدن تناقضات موجود، برنامه منتشرشده از سایت فدراسیون والیبال حذف شد تا اینکه ظهر امروز (پنجشنبه) یک بار دیگر فدراسیون والیبال برنامه نیم‌فصل نخست را اعلام کرد. در برنامه جدید، جای تیم شهرداری قزوین به تیم شهروند اراک و جای تیم شهروند به راه‌یاب ملل داده شده است.

تغییر دیگر در برنامه جدید فدراسیون این است که نام کامل تیم راه‌یاب با عنوان «راه‌یاب ملل کردستان» و محل برگزاری مسابقات آن سنندج ذکر شده است. این درحالی است که در خبر دیروز فدراسیون، نام این تیم «راه‌یاب ملل مریوان» بود.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

3 × 1 =