دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۰:۱۷:۲۶
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹

کریمی: مشکل مهدوی‌کیا حل شد/ مربیگری را کنار گذاشتم

به گزارش فرهنگ سار، علی کریمی پس از ثبت نام در انتخابات فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران با عذرخواهی بابت معطل شدن اصحاب رسانه، اظهار داشت: کارهای اداری را باید انجام می‌دادیم و کمی کارها گره خورد و خدا را شکر حل شد. مشکل آقای مهدی مهدوی‌کیا هم مرتفع شد. وی در ادامه افزود: بعد از مدت‌ها که […]



به گزارش فرهنگ سار، علی کریمی پس از ثبت نام در انتخابات فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران با عذرخواهی بابت معطل شدن اصحاب رسانه، اظهار داشت: کارهای اداری را باید انجام می‌دادیم و کمی کارها گره خورد و خدا را شکر حل شد. مشکل آقای مهدی مهدوی‌کیا هم مرتفع شد.

وی در ادامه افزود: بعد از مدت‌ها که شرایط فراهم شد تصمیم گرفتم شانسم را امتحان کنم. این اول راه است و حدود ۲ ماه تا انتخابات زمان باقیست. امیدوارم اتفاقات خوبی در فوتبال رخ دهد. مشکلات برنامه‌ریزی و شفاف‌سازی داریم. اگر توانستیم صندلی را در کنار دوستانی که می‌دانم سالم هستند به دست بیاوریم کارهای اساسی انجام می‌دهیم. برنامه‌ای نیست که بشود در یک ماه، ۲ ماه یا سه ماه انجام داد. از طرفی حرف‌هایی که می‌زنم کمی زود است و همه بعد از انتخاب احتمالی من خواهد بود تا بتوانیم آنها را پیاده کنیم.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: ما از کسانی که بتوانند کمک کنند استفاده می‌کنیم. یک‌سری دوستان مساله را رنگی کرده بودند. وقتی بحث تیم ملی و فدراسیون به وجود می‌آید رنگ‌ها معنی ندارند. از تمام کسانی که بتوانند کمک کنند بهره می‌بریم و امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد.

وی درباره انتقاد برخی‌ مبنی بر اینکه او تجربه مدیریتی ندارد، گفت: به اساسنامه برمی‌گردیم. اساسنامه به من و امثال من این اجازه را داده تا در انتخابات شرکت کنیم. حرف و حدیث همیشه هست. هر کسی آزاد هست تا نقطه نظرات خود را بگوید. البته از اکثریت تشکر می‌کنم که حمایت کردند. نظرات همه محترم است. باید ما هم وارد گود بشویم. یک مقدار زود است درباره خیلی از مسائل صحبت کنیم. از روزی که ورود کردیم تصمیم بر این بود تا ثبت نام کنیم و برنامه‌ها را اعلام کنیم. برنامه خوبی در حال مهیا شدن است که روزهای آینده اعلام خواهد شد. هر کسی دنبال فوتبال پاک و سالم و شفافیت باشد، می‌تواند ما را دنبال کند. و در نهایت هر کسی موفق شود امیدوارم بتواند به پیشرفت فدراسیون فوتبال کمک کند.

کریمی همچنین بیان داشت: فدراسیون مشکل اقتصادی و برنامه‌ریزی دارد. مساله داوری‌ها هم شرایط خوبی ندارد. هر موقع توانستم جایگاه مدنظر را به دست بیاورم باید صحبت کنم. وقتی هنوز تایید ثبت نامم هم مشخص نیست، چه بگویم؟ دعا می‌کنیم که ثبت نام، مورد تایید قرار بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که مربیگری را کنار گذاشته است یا خیر تصریح کرد: چند وقتی است که تصمیم گرفتم مربیگری را کنار بگذارم. دیگر علاقه‌ای به کار مربیگری ندارم.

بازیکن اسبق تیم‌های بایرن مونیخ و شالکه آلمان در ادامه گفت: اگر شرایط مهیا باشد چه بهتر که بتوانیم از تجربه مدیران داخلی و خارجی استفاده کنیم و خیلی هم خوب خواهد شد. باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

وی درباره لابی‌های صورت گرفته توسط برخی از نامزدها اذعان داشت: من که همینطور(بدون لابی) آمدم و باید ببینیم می‌توانیم رای کسب کنیم یا خیر. در سال‌های گذشته هم دوستانی بوده‌اند که لابی کردند. همین الان هم فیلم‌هایی بیرون آمده که برخی می‌گویند به ما توصیه‌هایی شده است. مراجع و نهادهای نظارتی باید ورود کنند. از اول هم با دانستن چنین مواردی ورود کردیم. تا روز رای گیری اگر زنده باشم تلاش می‌کنیم. هر کسی رای بیاورد برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم.

کریمی در پایان درباره اضافه شدن نفرات دیگر به کادر وی گفت: بله. کار کوچکی نیست که بشود با ۲ یا سه نفر آن را جمع کرد. در ادامه افراد دیگری به ما اضافه می‌شوند که نامشان را مطرح خواهیم کرد.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

11 − 1 =