پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۳۹:۴۶
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

زلاتان: وقتی همه می‌گویند چیزی غیرممکن است، عصبانی می‌شوم

به گزارش فرهنگ سار و به نقل از سایت اسکای اسپورت ایتالیا، «زلاتان ابراهیموویچ» در مصاحبه‌ای با «ماسیمو آمبروسینی» هم‌تیمی سابق خود در تیم آث میلان در خصوص حضور دوباره در این تیم، اظهار داشت: در میلان احساس می‌کنم که در خانه خودم هستم و هیچ عجله‌ای برای بازگشت دوباره به خانه خودم نداشتم، چرا […]



به گزارش فرهنگ سار و به نقل از سایت اسکای اسپورت ایتالیا، «زلاتان ابراهیموویچ» در مصاحبه‌ای با «ماسیمو آمبروسینی» هم‌تیمی سابق خود در تیم آث میلان در خصوص حضور دوباره در این تیم، اظهار داشت: در میلان احساس می‌کنم که در خانه خودم هستم و هیچ عجله‌ای برای بازگشت دوباره به خانه خودم نداشتم، چرا که اینجا خانه من است.

وی ادامه داد: ۱۰ سال پیش یادم می‌آید که بعد از بازی با بارسلونا و میلان در تونل ورزشگاه به من گفتید که با ما به میلان برگرد و همان موقع مدیرعامل وقت میلان به خانه من در بارسلونا آمد و گفت تا زمانی که با من توافق نکند به ایتالیا برنخواهد گشت.

زلاتان افزود: اوضاع بارسا مشخص نبود هنوز هم نمی دانم مشکل واقعی چه بود. من بعد از بارسا پیشنهادات دیگری هم داشتم اما میلان را انتخاب کردم زیرا این شهر را می‌شناختم و وقتی تیمی مثل میلان به شما پیشنهاد می‌دهد، انگیزه می‌گیرید. 

این بازیکن ۳۹ ساله هیچ یک از باورهای خود را از دست نداده و هنوزهم به دنبال چالش‌های جدید است. او در این خصوص گفت: وقتی همه می‌گویند غیرممکن است، این موضوع باعث عصبانیت من می‌شود. بهتر است یک باشگاه را به اوج برگردانید تا اینکه بخواهید به یک تیم قهرمان بروید. 

وی افزود: وقتی که به میلان برگشتم وضعیتی مشابه منچستر داشتم. همه می‌گفتند که سرعت لیگ برتر انگلیس برای من زیاد است اما من تمایل داشتم برعکس آنچه همه درباره من می‌گفتند، عمل کنم.

زلاتان تصریح کرد: من ۱۰ سال پیش جور دیگری فکر می‌کردم چرا که می‌خواستم توپ را بدست بیاورم اما حالا این کار را اتلاف انرژی می‌دانم. سخت تمرین می‌کنم چرا که با افزایش سن باید تلاش بیشتری کنید. در حال حاضر احساس من بهتر از گذشته است. 

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

یازده + دوازده =