یکشنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۱۵:۴۸
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

گنبری: موفقیت «ونگر» در بایرن‌مونیخ حتمی است

به گزارش فرهنگ سار و به نقل از سایت گل، «آرسن ونگر» سرمربی اسبق توپچی‌های لندن فاش کرد که مدیران بایرن‌مونیخ پیش از اینکه هدایت تیمشان را به «هانسی فلیک» واگذار کنند، به توافق با او نزدیک شده بودند.  فلیک در اولین سال هدایت باواریایی‌ها توانست فاتح بوندس لیگا و لیگ قهرمانان اروپا شود اما «سرژ […]



به گزارش فرهنگ سار و به نقل از سایت گل، «آرسن ونگر» سرمربی اسبق توپچی‌های لندن فاش کرد که مدیران بایرن‌مونیخ پیش از اینکه هدایت تیمشان را به «هانسی فلیک» واگذار کنند، به توافق با او نزدیک شده بودند. 

فلیک در اولین سال هدایت باواریایی‌ها توانست فاتح بوندس لیگا و لیگ قهرمانان اروپا شود اما «سرژ گنبری» معتقد است ونگر در صورت دستیابی به هدایت بایرن‌مونیخ، به طور قطع در این کار موفق خواهد شد. 

این بازیکن ۲۵ ساله که سابقه پوشیدن پیراهن آرسنال تحت هدایت ونگر را دارد در این خصوص، گفت: آیا ونگر در بایرن موفق می‌شد؟ بله حتما همینطور است. او ثابت کرده که مدیری خارق‌العاده برای باشگاهش بوده است.

وی در مورد تفاوت ونگر و فلیک، تصریح کرد: من در حال حاضر راحت‌تر می‌توانم با مربی خود ارتباط برقرار کنم که البته این موضوع احتمالا به بالا رفتن سن من و بیشتر شدن تجربه‌ام مربوط می‌شود. به نظر من زمانی که یک بازیکن جوان و خجالتی می‌خواهد با مربی بزرگی ارتباط برقرار کند، این کار سخت باشد. من معتقدم که چه ونگر و چه فلیک در سطح خیلی بالایی قرار دارند.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

دوازده + 9 =